Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:48:36 GMT

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان دچار حمله قلبی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۱۱۶

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان دچار حمله قلبی شد

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از بازی مقابل پدیده شهر خودرو دچار حمله عصبی شده و به بیمارستان امام خمینی آبادان منتقل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و شهر خودروی مشهد که به تساوی یک بر یک دو تیم منجر شد، بهنام سراج سرمربی میزبان دچار حمله عصبی شد و با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی  بود که سراج در نشست خبری پیش از این دیدار گفته بود می خواهد حرف‌هایی را با رسانه ها در میان بگذارد.

بهنام سراج که به شدت اعتقاد داشت دریکی از صحنه‌ها مدافع شهر خودرو توپ را از درون دروازه بیرون کشیده است، اعتراض شدیدی  به داور مسابقه داشت و بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

گفتنی است تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، در دقیقه ۹۰ با گل آل کثیر از روی نقطه پنالتی از شکست خانگی برابر شهر خودروی مشهد گریخت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودروی مشهد بهنام سراج صنعت نفت آبادان آل کثیر آل کثیر بهنام سراج شهر خودروی مشهد صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است