Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس اتحادیه تاکسیرانی زنجان از عدم استقبال رانندگان تاکسی بابت نوسازی ناوگان عمومی خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان به همت مسئولان استان بستگی دارد. - اخبار استانها -

مهدی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن تبریک دهه امامت اظهار داشت: درحال حاضر بیش از 2 هزار تاکسی فعال در زنجان وجود دارد که بیش از  300 دستگاه تاکسی فرسوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: قرار بود در ابتدای سال جاری 129 هزار دستگاه تاکسی در کل کشور نوسازی شود و استان زنجان نیز جزء استان‌های مشمول این طرح بود ولی با گذشت چند ماه هیچ اقدامی از سوی سازمان تاکسیرانی انجام نشده ‌و فعلا خبری از این تاکسی ها نیست.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی زنجان با اشاره به اینکه شرایط در نظر گرفته شده برای ارائه تاکسی‌های جدید به هیچ وجه با وضعیت درآمدی رانندگان تاکسی همخوانی ندارد بیان کرد: با دریافت وام 50 میلیون تومانی باید در ماه 1.5 تا دو میلیون تومان قسط پرداخت شود که پرداخت آن از توان راننده تاکسی با وضعیت فعلی درآمد غیر ممکن است و همین موضوع سبب شده رانندگان تاکسی از این طرح استقبال نکنند.

اعلام آمادگی تأمین اجتماعی برای پوشش بیمه‌ای رانندگان تاکسیگزارش| زمان دقیق نوسازی تاکسی در ارومیه مشخص نیست؛ اعتراض رانندگان به ماه‌ها انتظارنگرانی مردم از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در یاسوجگزارش|«فاصله‌گذاری‌ اجتماعی» طرحی که به مذاق‌ برخی رانندگان تاکسی شهرکرد خوش‌ نیامد

وی افزود: رانندگان تاکسی های فرسوده ترجیح می دهند به جای خرید تاکسی نو و پرداخت وام که از عهده بیشتر آنان خارج است هزینه‌ای به مراتب کمتر را صرف تعمیر تاکسی فرسوده خود کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: فقط در سال 97  ثبت نام برای تاکسی‌های جدید انجام شد ولی متاسفانه با عدم همکاری  بانک توسعه تعاون این کار انجام نشد.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف خودروسازان کشور گفت: به نظر می‌رسد خودروسازان کشور تمایلی به ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی نداشته و بیشتر تمایل دارند تا خودروهای خود را به مالکان حقیقی بفروشند و هر زمانی که خودروساز احساس کند خودرو ساخته شده در پارکینگ اضافه مانده  فوراً آن را تبدیل به تاکسی می‌کند و ناجوانمردانه به قیمت ماشین آزاد به تاکسیرانان عرضه می‌کند.

وی در پایان گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر زنجان به همت مسئولان استان بستگی دارد و لازم است برای رفاه حال عمومی شهروندان اقدامات لازم انجام شود و امیدواریم مسئولان به خاطر مردم قدمی در این راه بردارند اگرچه امیدی نیست.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| ‌وعده‌ها‌ی ناتمام مسئولان زنجانی به مر‌دم / از مجهزترین پیست دوچرخه‌سواری ایران چه خبر؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| ‌وعده‌ها‌ی ناتمام مسئولان زنجانی به مر‌دم / از مجهزترین پیست دوچرخه‌سواری ایران چه خبر؟ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رانندگان تاکسی گزارش ویدئویی نوسازی ناوگان برای حمایت تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شادی مالکی، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی اعلام شد

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228304 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است