Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، خبرگزاری رویترز اخیرا در خبری اعلام کرد؛ بانک‌های چینی وادار شده‌اند تا به‌دلیل تحریم‌های آمریکا هر چه زودتر از سیستم پیام رسان سوئیفت جابجا شوند و به سیستم پیام‌رسان چینی روی آورند.

مجیدرضا حریری، رییس اتاق بازرگانی ایران و چین، در این باره گفت: در سال‌های اخیر استفاده از پیام‌رسان‌های دیگر به جای سوئیفت از سوی روسیه و چین مطرح بوده است تا کشورهای بیشتری را به این پیام‌رسان اضافه کنند که هنوز اتفاق نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید توجه داشت که مشکل اصلی مبادلات ما در سوئیفت نیست بلکه این است که هیچ بانکی حاضر به همکاری با ما نیست چون در مظان پولشویی هستیم و این منهای تحریم‌های آمریکا است که باعث فشار مضاعف بر روی ما شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: الان ما دو مشکل اساسی در سیستم بانکی داریم؛ یکی تحریم‌های آمریکا است که هر کشور همکار با ما را در تور تحریم‌های خود قرار می‌دهد. مشکل دوم؛ موضوع FATF است که نپذیرفتن شرایط آن موجب این مشکل شده است. به طوری که در هفته اخیر از سوی این نهاد مالی مکرراً به سیستم‌های بانکی دنیا بخشنامه شده چون ایران یک کشور پرریسک‌ است باید مبادلات مالی آن به شدت کنترل شود.

حریری یادآور شد: در حال حاضر عملا هیچ مبادله بانکی با روسیه و چین نداریم و اگر فردی با پاسپورت ایرانی در این کشورها درخواست خدمات بانکی کند، مانند بیشتر کشورهای دنیا از ارائه آن خودداری می‌شود.

پربیننده ترین شـرایط جدید صدور کارت بازرگانی پنج مقصد عمده صادرات و واردات ایران کدامند؟ بازگشت ارز صادراتی آرام‌بخش بازار ارز تجارت ایران و اتحادیه اروپا به ۱.۵ میلیارد یورو رسید ضوابط بازگشت ارز صادراتی ابلاغ شـد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین روسیه تحریم سوئیفت بانک ها روابط بانکی خدمات بانکی بازرگانان ایرانی روابط مالی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)

عصر ایران- بی وای دی پیکاپ جدید خود را روانه مکزیک می کند. این خودرو با نام شارک در واقع اولین پیکاپ بی وای دی است که براساس پلتفرم دی ام او یا سوپر هیبرید آفرودی این کمپانی توسعه یافته است.

در رابطه با طراحی نمای خارجی خودرو باید گفت بی وای دی دقیقا همان مسیری را طی کرده که دیگر چینی ها در کپی از وانت های غول پیکر آمریکایی و بعضا ژاپنی طی می کنند. در قسمت های مختلف از حجم های مربعی استفاده شده و لوگوی بزرگ بی وای دی نیز در مرکز جلوپنجره جانمایی شده است.

چراغ ال ئی دی و عناصر کرومی در پروفایل دماغه دقیقا منظره ای شبیه به وانت فورد اف-150 ایجاد کرده اند.

در فضای کابین از دو نمایشگر دیجیتال برای اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. رنگ مکمل نارنجی برای برخی قسمت ها مانند دریچه های سیستم تهویه، حس اسپرت فضا را بهبود داده است. سایر قسمت ها مانند کنسول اصلی و میانی طراحی حجیمی دارند تا روحیه آفرودی کار را بالا ببرند!

پلتفرم DMO بی وای دی ظرفیتی را فراهم می کند تا در بخش پیشرانه از ترکیب انجین 1.5 یا 2 لیتری توربو در هماهنگی با موتور الکتریکی استفاده شود. هر دو تریم پتانسیل بازده گرمائی بالایی دارند.

تریم مجهز به انجین 1.5 لیتری خروجی برابر با 194 اسب بخار دارد و این شاخص در تریم 2 لیتری عدد 245 اسب بخار را نشان می دهد که در مجموعه پلاگین هیبرید، بخش احتراقی می تواند به عنوان ژنراتور شارژ باتری عمل کند. دی ام او امکان دستیابی به متوسط مصرف 7.8 لیتر بنزین برای 100 کیلومتر رانندگی را فراهم می کند تا در سیکل ترکیبی برد حرکتی خودرو به 1200 کیلومتر برسد.

از دیگر ویژگی های بی وای دی شارک باید به سیستم تعلیق تطبیقی آن اشاره کنیم که سواری بسیار نرمی را ممکن می کند.

اطلاعات دقیق مانند ظرفیت باتری در آینده نزدیک اعلام می شود.

بی وای دی شارک کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بی وای دی سیل؛ چینی با امکانات کامل و قیمت یک میان رده (+عکس)

دیگر خبرها

  • پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)
  • کشاورزی و سیستم‌های آبیاری ایران باستان
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی