Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:33:42 GMT

وضعیت آرامستان‌های استان مرکزی بدتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۷۰۹

وضعیت آرامستان‌های استان مرکزی بدتر شده است

گروه استان‌ها- استاندار مرکزی گفت: وضعیت آرامستان‌های استان مرکزی بدتر شده است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت استان در زمینه مبارزه با کرونا اظهار داشت: باتوجه به جلسات متعددی که در این زمینه برگزار می‌شود اما مصوبات به درستی اجرا و پیگیری نمی‌شود بنابراین اعضای شورای تامین استان و تمامی دستگاه‌ها و مسئولان موظف به اجرای مصوبات و پیگیری درست آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت آرامستان‌ها بدتر شده به همین سبب با وجود همه اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان باید درصورت عدم رعایت مصوبات اعلام جرم با تشکیل پرونده کند تا دستگاه قضایی استان بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات استان برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: آرامستان‌ها باید بسته شود و اگر آرامستانی باز باشد شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد و در صورت عدم رعایت مصوبات پس از شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان در شورای تامین استان بررسی و پیگیری می‌شود.

آقازاده تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بودجه سال 99 را با توجه به موضوع بحران کرونا بدون طرح در مجلس به صورت مستقیم به شورای نگهبان دادند و در روز گذشته در سخنرانی فرمودند که همه مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک است باید همه دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

وی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از آب و خاک کشور و حفاظت از جان مردم جنگیدیم بنابراین امروز هم دوران جنگ با کرونا است که همه باید پای کار باشیم و هر دستگاهی که کوتاهی می‌کند باید پاسخگو باشد بنابراین تنها مصوبه دادن ملاک نیست باید به مصوبات عمل و اجرا بشوند.

آقازاده عنوان کرد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا وضعیت آرامستان‌ها بهتر شده اما در استان این موضوع مشاهده نمی‌شود بنابراین دستگاه‌ای استان، بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت و غیره باید به طور جدی به مصوبات عمل کنند.

تعداد ترخیصی‌های بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافتمحدودیت‌های کرونایی در استان البرز از امروز به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

ادارات و شهرداری‌ها باید در مقابله با کرونا همکاری کنند

استاندار مرکزی با اشاره به عزاداری مراسم محرم گفت: با توجه به اینکه عزاداری امام حسین(ع) و همه مراسمات ماه محرم دیوارها‌ و خانه‌ها سیاه‌پوش شوند اما امسال در برگزاری ماه محرم باید تفاوت قائل شویم و این موضوع باید مدیریت شود و همه پروتکل‌های بهداشتی باید در این ماه رعایت شود.

وی ادامه داد: همه تجمعات در این ماه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد به طوری که در صورت عدم رعایت درواقع به آرمان‌ها و مردم خیانت کردیم بنابراین باید برخورد شود .

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: بسیاری از ادارات و شهرداری‌ها باید همکاری بیشتری داشته باشند زیرا در غیر اینصورت ماه‌ها و حتی سال‌های آینده هم درگیر مبارزه با این ویروس می‌شویم بنابراین همانند ماه فروردین و اردیبهشت که عملکرد خوبی داشتیم باید محکم بایستیم به همین سبب باید تغییر در شیوه‌ها و رویکرد‌ها داشته باشیم.

آقازاده بیان کرد: در همه شهرستان‌ها باید کمیته‌ای متشکل از فرماندار، دبیر شورای تامین شهرستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و غیره تشکیل شود و موضوعات و اقدامات خلاف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان پیگیری و شکایت به دادگستری اعلام شود.

هرگونه تجمعات و گردهمایی‌ها در عید غدیر ملغی اعلام می‌شود

وی با اشاره به موضوع برنامه عید غدیر در استان گفت: هرگونه مراسمات، تجمعات و گردهمایی‌ها در برنامه عید غدیر ملغی اعلام می‌شود و همه دستگاه‌ها و فرمانداران مکلف به اجرا شدن این مصوبه هستند.

استاندار مرکزی در زمینه موضوع برگزاری کنکور گفت: کنکور باید برگزار شود که نحوه برگزاری آن اعلام می‌شود و در زمینه مراسم‌های ماه محرم هم بررسی‌های لازم انجام و در آینده تصمیمات اعلام می‌شود.

آقازاده بیان کرد: در برقراری ارتباط تصویری با فرمانداران و شهرستان‌های استان در زمینه بررسی آخرین وضعیت شهرستان‌ها به صورت همزمان 45 دستگاه اجرایی هم ارتباط مستقیم دارند و به آخرین اقدامات دستگاه می‌پردازند بنابراین در جلستات شورای تامین پیشنهاد می‌شود به صورت ارتباط مستقیم تصویری و ویدئوکنفرانس با شورای تامین شهرستان‌ها نیز ارتباط برقرار شود و موضوعات پیگیری و بررسی شوند.

انتهای پیام/713/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان همدان: عزاداری‌های محرم باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام شود رادیو سیستان و بلوچستان| از بلاتکلیفی فرمانداری دشتیاری تا آخرین آمار مرگ و میر کرونایی ۲۵۰ نانوایی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز فعال هستند/ توصیه‌های کرونایی برای خرید نان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان همدان: عزاداری‌های محرم باید بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام شود رادیو سیستان و بلوچستان| از بلاتکلیفی فرمانداری دشتیاری تا آخرین آمار مرگ و میر کرونایی ۲۵۰ نانوایی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز فعال هستند/ توصیه‌های کرونایی برای خرید نان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت مهمترین اخبار استانها طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: برخی کشورهای اسلامی ‌در برابر ‌فاجعه منا سکوت کرده‌اند مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت آرامستان ها مبارزه با کرونا استاندار مرکزی اعلام می شود شورای تامین برای حمایت شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود