Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@04:44:47 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۸۲۰

‍‍‍‍‍‍

برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر و بررسی حضور دلال ها در فوتبال از جمله مهمترین خبرها و گزارش های اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه بازی‌های این هفته، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، تیم نساجی مازندران در قائم شهر میزبان پرسپولیس- قهرمان زودهنگام مسابقات است، از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه پارس جنوبی در جم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود، گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه رودرروی هم قرار می‌گیرند و در حساسترین بازی، از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای سپاهان اصفهان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیشب و در آغاز بازی‌های این هفته، تراکتور تبریز برابر میهمانش پیکان تهران با تساوی بدونِ گل متوقف شد و با ۴۶ امتیاز در ردهء دومِ جدول قرار گرفت.   در آبادان، شهرخودرو مشهد مقابل میزبانش صنعت نفت به تساوی ۱ - ۱ رسید و در ردهء پنجم، ۴۴ امتیازی شد. در فولادشهر هم، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان به تساوی ۱ - ۱ رضایت دادند و سایپا با یک گل از سدِ ماشین سازی تبریز گذشت و با صعودی پنج پله‌ای، در رده دهم جدول جای گرفت.   *حاشیه‌های فوتبال جهان   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*سودجویی دلالان از نقل و انتقالات بازیکنان فوتسال و وضعیت کنونی تیم ملی، موضوع امروز پنجره ورزشی برنامه چاپ اول بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*بخش ستارگان فوتبال جهان اختصاص داره به یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*مسابقات بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای با پیروزی میلواکی، فنیکس، پورتلند، سن آنتونیو و هیوستون پیگیری شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

    برچسب ها: اخبار ، اخبار ، 14 وسی ، عناوین ، ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار اخبار 14 وسی عناوین ورزشی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی خودروسازان و همکارانش امروز با چهره‌های برافروخته و خشمگین بابت اتفاقات بازی مقابل شمس‌آذر و از دست رفتن سه امتیاز حساس این دیدار، تمرین را آغاز کردند.

شرایط تمرین و جو سنگین حاکم بر آن به حدی بود که حتی یک لبخند ساده هم در صورت اعضای تیم دیده نمی‌شد. حسرت از دست رفتن امتیاز به فاصله دو دقیقه پس از رقم خوردن گل تساوی در قزوین، خودروسازان را دچار خشم و عصبانیت شدید کرده بود و آنها یک جلسه تمرین و ریکاوری متفاوت را سپری کردند. البته بازیکنان هم تحت تاثیر این باخت ناباورانه بودند.

جلسه سرپایی عنایتی با بازیکنان، بیشتر از روزهای عادی به طول انجامید و این شرایط باعث شد ورزشگاه ایران‌خودرو هنگام تمرین پیکان، غرق در سکوت باشد. موضوعی که ماه‌ها بود در کمپ ایران‌خودرو دیده نمی‌شد.

پیکان در دیدار مقابل شمس آذر با حساب ۲ بر یک شکست خورد آن هم در شرایطی که گل تساوی را در آخرین دقایق زد اما دو دقیقه مانده به پایان کار، گل خورد که حاصلی جز شکست نداشت.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات