Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه کربلای مازندران سرهنگ سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح همزمان ۲۲ طرح محرومیت زدایی در سطح استان مازندران گفت: در نتیجه کمک های مومنانه مردم نیکوکار استان طی مدت یک ماه ۱۶۵ پروژه به ارزش ریالی ۲۱ میلیارد تومان را در دست افتتاح داریم که این طرح ها در حوزه های آب رسانی، راه و بخش های اشتغال خانگی و کشاورزی، پل روستایی و غیره اجرایی شده است که همگی در جهت کمک به مردم محروم مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام تلاشمان این است که بتوانیم بخشی از آلام مردم را در حوزه مالی برطرف کنیم.
به گفته وی یکی از پروژه های محرومیت زدایی استان امروز به نام شهید محمد عارف کاظمی یکی از جهادگران سنگر محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.
با شیوع ویروس کرونا در مازندران از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، اقشار زیادی از خانواده ها با از دست دادن فرصت شغلی خود خسارت دیدند. طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شد با تهیه بسته های معیشتی که عمدتا از سوی خیرین تهیه و تامین می شود سعی در حمایت اقشار آسیب پذیر دارد. 
براساس آمار هم اکنون یک هزار و  ۹۱۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تحت درمان قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران بابل ویروس کرونا مازندران بابل محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران