Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:04:09 GMT

قیمت نهائی شاهین هنوز تعیین نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۹۱۴

قیمت نهائی شاهین هنوز تعیین نشده است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، مجید باقری گفت: قیمت نهایی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهایی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به صورت علی‌الحساب بوده و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، افزود: خودرو شاهین با امکانات و تجهیزات متفاوت در چند تیپ تولید و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا تولید انبوه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و تا ماههای آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: خودرو شاهین در طرح‌های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام‌شده، تحویل خواهند گرفت.

کد خبر 4988327

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید باقری گروه خودروسازی سایپا سایپا گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو قیمت دلار سایپا خودروسازان کسب و کار قیمت خودرو تولید داخلی قیمت یورو گروه صنعتی ایران خودرو بیمه اپلیکیشن آپ قیمت سکه بهار آزادی امکانات و تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «کریستوف وانر» روزنامه‌نگار آلمانی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ولت» این کشور اعلام کرد که ارتش روسیه تسلیحات ارسالی کشورهای غربی به اوکراین را قبل از تحویل آنها به ارتش اوکراین در میانه راه منهدم می‌کند.

وی با اشاره به حمله اخیر ارتش روسیه به راه‌آهن اوکراین و هدف‌قراردادن تجهیزات نظامی ارسالی غربی‌ها برای ارتش اوکراین گتف: باید توجه داشت که این حمله علیه تجهیزات نظامی انجام شد.

این روزنامه‌نگار آلمانی در ادامه تأکید کرد که «به لطف کار خوب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی روسیه، ارتش روسیه تجهیزات غربی‌ها را قبل از اینکه به دست نیروهای مسلح اوکراین برسد، منهدم می‌کند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو دیروز جمعه اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است. دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند؛ آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

چهارشنبه گذشته «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6090214

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول