Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:50:47 GMT

آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۱ مردادماه

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۰۸۰

آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۱ مردادماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به ابتلاء و بستری ۹۷ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی تعداد ۷۳ بیمار با بهبودی وضعیت جسمانی ترخیص شدند.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۹۷ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند ۸۲۵ نفر است که از این تعداد ۱۵۶ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی، توجه به فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم و در این صورت هم کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده‌های آنها به خطر نخواهد افتاد.

کد خبر 436600

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نکات بهداشتی دوران نقاهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیمارستان قرنطینه خانگی آمار ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا