Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از آغاز ثبت‌‌نام بدون آزمون در 45 رشته کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

غلامرضا صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اقلید با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون در 45 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید و آموزشکده سما آغاز شده است، اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با توجه به مصوبه جلسه مورخ 24 تیر شورای سنجش و پذیرش درباره زمان‌بندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج رشته ـ محل‌های با پذیرش، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام آن دسته از رشته‌های بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی از یکشنبه 5 مرداد آغاز شده است و تا پایان روز یکشنبه دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بیان کرد: داوطلبان می‌توانند تا دوم شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی در صورت تمایل و داشتن شرایط به دریافت کارت اعتباری، ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

صابری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در سال 1365 تأسیس شد و اکنون 60 رشته در این واحد دایر است. رشته‌های این دانشگاه شامل مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع دکتری تخصصی است. در بخش علوم پزشکی نیز رشته پرستاری و بهداشت مدارس در این دانشگاه دایر خواهد بود.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با 18 آزمایشگاه و کارگاه‌های پیشرفته و آموزشی، 30 هزار عنوان کتاب تخصصی و عمومی و 3 میلیون و 200 هزار مترمربع فضای اداری، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی و تحقیقاتی و 12 هزار فارغ‌التحصیل یکی از باسابقه‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید تصریح کرد: استادان این دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی و کشاورزی با انجام فعالیت‌های پژوهشی، دانش‌بنیان، اختراع، نگارش مقاله، تألیف کتاب و انجام طرح‌های درون و برون‌دانشگاهی در اکثر مجلات معتبر و کنفرانس‌های بین‌المللی حضور فعال دارند.

صابری مطرح کرد: تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان از جمله امکان پرداخت حق بیمه متغیر توسط دانشجویان به سازمان تأمین اجتماعی و بهره‌مند شدن از مزایای تأمین اجتماعی در طول تحصیل و داشتن سوابق بیمه پس از تحصیل، ارائه تسهیلات کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهریه و تحصیل رایگان برای فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 25 درصد و تخفیف ویژه به خانواده‌ها و شاغلان نیروهای مسلح و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: اقتصاد دانش بنیان اقلید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید نام بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها