Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:58:53 GMT

سامسونگ تولید رایانه در چین را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۱۰۸

سامسونگ تولید رایانه در چین را متوقف کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، بزرگترین شرکت فناوری کره جنوبی اعلام کرد تمام فعالیت های خود را در آخرین کارخانه تولید رایانه اش در چین متوقف می کند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ الکترونیکس، بزرگترین شرکت فناوری کره جنوبی اعلام کرد تمام فعالیت های خود را در آخرین کارخانه تولید رایانه اش در چین متوقف می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ جدیدترین تولید کننده ای است که فعالیت های خود را در دومین اقتصاد بزرگ دنیا متوقف می‌کند.

 در بحبوحه افزایش هزینه نیروی کار در چین، جنگ تجاری آمریکا و چین و آسیب‌های وارد شده به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، شرکت ها در فکر تغییر زنجیره‌های تولید و عرضه خود هستند.

 حدود نیمی از 1700 نیروی کاری که با کارخانه تولید رایانه سوژو متعلق به سامسونگ الکترونیکس قرارداد دارند، تحت تاثیر این تصمیم شرکت قرار می‌گیرند به جز کارکنانی که در بخش تحقیقات و توسعه کار می‌کنند.

 طبق گزارش روزنامه هنگ کنگ، این کارخانه 4.3 میلیارد دلار از کالاهای خود را در 2012 از چین خارج کرد. این رقم در 2018 تا یک میلیارد دلار کاهش یافت.

هواوی با کنار زدن سامسونگ بزرگترین تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شدفروش آیفون‌های اپل در چین 225 درصد افزایش یافت

 سخنگوی سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد درآمد و نقل و انتقال های این کارخانه نداد و هیچ جزئیاتی در مورد کارکنان آن اعلام نکرد.

 در بیانیه شرکت سامسونگ آمده است:« چین همچنان یک بازار با اهمیت برای سامسونگ است و ما به عرضه محصولات و خدمات برتر خود به کاربران چینی ادامه می دهیم».

 سامسونگ سال گذشته آخرین کارخانه گوشی هوشمند خود را در چین تعطیل کرد. دو سایت تولید نیمه رسانا در شهرهای سوژو و شیان از این شرکت باقی مانده اند.

انتهای پیام/200

 

R7586/P1012122/S7,85,86/CT10 بیشتر بخوانید... شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند کسب و کارهای آمریکایی از چین خارج نمی‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرکت خودروسازی بی ام و در چین می‌ماند کسب و کارهای آمریکایی از چین خارج نمی‌شوند پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۳ وزیر اقتصاد: نقدینگی ۷۰هزارمیلیاردتومانی واردشده به بورس را حفظ می‌کنیم ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۰|پناه بردن سرمایه‌گذاران به طلا با وخامت اوضاع اقتصاد آمریکا ۵ تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد ۷ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۱|پیش بینی رگبار ۵ روزه باران در برخی استان ها/ هوا در نوار شمالی ۸ درجه خنک می شود ۸ بررسی بسته پیشنهادی مسئولان سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس مهمترین اخبار اقتصادی گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ گروکشی سیاسی در معرفی وزیر جدید صمت/حاجی دلیگانی: آقای رئیس جمهور جلوی بی‌قانونی را بگیرد مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید رایانه امروز ۹۹ ۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟