Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صابر سهرابی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با «حسین حسین زاده»، نماینده مردم لار در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه ۱۱ مرداد) در نشستی با حضور «حسین حسین‌زاده»، نماینده مردم لارستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های لارستان شامل لار، مهر، خنج و اوز به بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی و هنری پرداخت و با اشاره به گستره جغرافیایی، تعداد شهرستان و جمعیت استان فارس مسائلی چون کمبود بودجه‌های فرهنگی و هنری، کمبود نیروی انسانی، کمبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‎افزاری را از دغدغه‌های جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه لارستان بزرگ علی‌رغم همه کمبودها به ویژه در زمینه مالی، کارکردهای فرهنگی و هنری چندین برابری را از خود نشان داده‌اند، این کارکرد البته به هم‌گامی هنرمندان، فرهنگ‌وران و به ویژه خیرین فرهنگی برمی‌گردد.

«حسین‌زاده» نیز در این نشست به پیگیری این مشکلات فرهنگ و هنر فارس تا برطرف شدن کمبودها به ویژه کمبود نیروی انسان و تکمیل پروژه‌های عمرانی به عنوان زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.

نماینده مردم لار در مجلس شورای اسلامی همچنین از فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با شناساندن بیش از پیش شخصیت‌های فرهنگی و هنری فارس که بسیاری از آنان گمنام مانده‌اند، از ظرفیت فرهنگی و هنری آنان نیز بتوان بهره گرفت.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: لارستان لار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شیراز فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مجلس شورای اسلامی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی ـ هنری هنرمندان
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی