Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بر خلاف خطوط هوایی، هتل‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و میلیون‌ها مشاغل کوچک که در بحبوحه کووید-19 برای بقای خود می‌جنگند، برجسته‌ترین شرکت‌های فناوری جهان تا کنون به میزان قابل توجهی از این بحران بی‌تاثیر بوده‌اند.

در این زمینه بخوانید

سودآورترین صنایع سرگرمی جهان کدامند؟ تمدید دورکاری در شرکت‌های بزرگ جهانی آمریکایی‌ها در کدام بخش‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

به رغم وضعیت ناگوار اقتصادی، همه شرکت‌های گروه GAFAM (گوگل، اپل، فیس‌بوک، آمازون و مایکروسافت) به غیر از یکی از آنها، رشد دو رقمی درآمدی را برای سه ماهه منتهی به ژوئن منتشر کردند و در مجموع 33.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9میلیارد دلار تنها در سه ماهه دوم سال سود کردند.

همانطور که در نمودار ارائه شده مشاهده می‌شود، درآمد سالانه آمازون در شش ماهه نخست سال 2020 بیش از 30درصد رشد کرد و رکورد سود خود را در سه ماهه دوم به دست آورد.

اگرچه با توجه به اینکه بسیاری از افراد در طول دوران قرنطینه به خرید آنلاین روی آورده‌اند، موفقیت آمازون منطقی به نظر می‌رسد، اما مصونیت نسبی نشان داده شده توسط اپل، گوگل و فیس‌بوک در برابر بحران جای تعجب دارد.

از این گذشته، گوگل و فیس‌بوک به میزان قابل توجهی به هزینه‌های تبلیغاتی متکی هستند که در طول ماه‌های گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته، در حالی که اپل کالاهای مصرفی با قیمت بالایی را به فروش می‌رساند، کسب و کاری که برای دوره‌های بیکاری گسترده و عدم قطیعت اقتصادی مناسب به نظر نمی‌رسد.

در نمودار ارائه شده، مقایسه درآمد شرکت‌های بزرگ فناوری در شش ماه نخست 2020 با سال گذشته را مشاهده می‌کنید؛

پربیننده ترین قیمت لپ تاپ‌ لمسی در بازار +جدول گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار +جدول قیمت موبایل نوکیا چند؟ +جدول اپل چقدر آیفون فروخت؟ سودآورترین صنایع سرگرمی جهان کدامند؟/ پیشتازی بازی‌های ویدیویی در کسب درآمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیس بوک گوگل مشکلات اقتصادی آمازون خرید آنلاین خطوط هوایی قرنطینه غول فناوری کرونا شرکت های فناوری تاثیر اقتصادی کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول

بازار امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با آغاز روند دوباره معاملات در بازار، هیچ‌گونه تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و تمامی محصولات در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند. در ادامه نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو تاثیری بر قیمت تمامی محصولات نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی

در روز جاری قیمت خودروهای داخلی هیچ تغییری نداشته و ثابت مانده‌اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو با قیمت ثابت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

قیمت پژو پارس سفارشی ELX نسبت به روز گذشته تغییر ندارد و با قیمت ۷۴۷ میلیون تومان می‌توان آن را از بازار خریداری کرد.

رانا پلاس پانوراما (ارتقاء) از دیگر محصولات ایران‌خودرو، هیچگونه تغییری نداشته و با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که همانند سایر محصولات این شرکت بدون تغییر است و با قیمت ۵۴۲ میلیون تومان می‌توان خرید کرد. سایر محصولات نیز به همین ترتیب بدون تغییر بوده‌اند.

قیمت خودروهای مونتاژی

از ابتدای معاملات امروز، قیمت خودروهای مونتاژی همانند خودروهای داخلی تغییری ندارند.

آریزو ۵ اسپورت از محصولات برتر مدیران خودرو با قیمت یک میلیاردو ۴۱۷ میلیون تومان قابل خرید است که این محصول هیچ تغییر قیمتی نسبت به روز گذشته خود نداشته است.

قیمت تیگو ۸ پرو (هیبرید) در حال حاضر ۳ میلیارد و ۱۶۵میلیون تومان بوده که یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو به شمار می‌رود.

جک S۵ از دسته محصولات کرمان موتور است که با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. سایر محصولات مونتاژی نیز بدون هیچ تغییر قیمتی ثابت مانده‌اند.

هایما ۸ اس از محصولات ایران‌خودرو بوده که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و در بازار با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی