Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@08:38:05 GMT

دستگیری مواد فروش محله نازی آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۸۰۴

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری یک خرده فروش حرفه ای مواد مخدر و کشف ۷۰۰ گرم حشیش از مخفیگاهش خبر داد. ناطقان: سرهنگ دوست علی جلیلیان در توضیح این خبر، اظهار کرد: چندی پلیس گزارش‌های متعددی از شهروندان مبنی بر فعالیت مشکوکی فردی در محله نازی آباد دریافت شد و تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرکلانتر هفتم بیان داشت: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که این فرد به تازگی مقداری مواد مخدر تهیه و با پنهان کردن آن در محل سکونتش، مشغول خرده فروشی مواد است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم انجام شد، با گرفتن دستور قضائی تیمی از مأموران عملیات کلانتری نازی آباد برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام که مأموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار ۷۰۰ گرم حشیش از آن محل کشف کنند.

وی با بیان اینکه علاوه بر کشف مقداری مواد مخدر از مخفیگاه متهم ۶۵ میلیون ریال کشف شد، گفت: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری نازی آباد منتقل و با تکمیل پروند، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت. منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، مواد فروش ، محله نازی آباد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری مواد فروش محله نازی آباد نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان