Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:06:39 GMT

جنگ بزرگ وحید امیری – حسین ماهینی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۸۶۱

جنگ بزرگ وحید امیری – حسین ماهینی

مدافع راست سابق پرسپولیس امروز احتمالا وحید امیری را به عنوان یار مستقیم خود در پیش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ماهینی که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی نساجی مازندران شده، بعد از نمایش موفقی که در هفته گذشته برابر فولاد خوزستان به جا گذاشته، از انگیزه بالایی برای تقابل با پرسپولیس برخوردار است تا توانایی خود را به یحیی گل محمدی نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در بازی امروز در سمت راست دفاعی نساجی، باید برابر دو عنصر تهاجمی سرخ‌ها قرار گیرد. وحید امیری که به دلیل نرسیدن محمد نادری بار دیگر در سمت چپ قرار خواهد گرفت و البته امید عالیشاه به عنوان کاپیتان دوم نیز شرایط بازگشت به ترکیب اصلی را به دست آورده تا روز سختی در انتظار ماهینی در استادیوم شهید وطنی در پیش باشد و باید دید او چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت. 

 

امیری در سمت چپ دفاعی پرسپولیس نیز مسلما با خصوصیات تهاجمی بالای خود کمتر به ماهینی مجال پیش روی خواهد داد و باید دید در هماهنگی با عالیشاه قادر به عبور از سد ماهینی خواهند بود یا خیر.

نساجی مازندران وحید امیری حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران وحید امیری حسین ماهینی پرسپولیس تهران وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله