Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جهانگیری، روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نام گذاری امسال به نام «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت:  برای پرداخت به‌ موقع تسهیلات رونق تولید باید تلاش بیشتری کنند و امکان بهره مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی ضامن رفع مشکلات و کاهش مسائلی مانند بروکراسی اداری است.

جهانگیری اعلام کرد: جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با استاندار آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و مدیران استانی بانک ها، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند شد.

در این جلسه پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید بررسی شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تسهیلات بانکی آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند