Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان جزئیاتی از خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی برای دانشگاهیان این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: توجه به‌خدمات رفاهی و معشیتی کارکنان و استادان در دستور کار این حوزه است.

رحمان ساعدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان اظهار کرد که در شرایط کنونی توجه به‌خدمات رفاهی و امور معشیتی کارکنان و استادان دانشگاه در دستور کار حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته به‌منظور افزایش خدمات رفاهی و تسهیل امور معشیتی همکاران در نخستین گام کمیته امور رفاهی با پیشنهاد این حوزه و مصوبه هیئت‌ رئیسه دانشگاه و با صدور احکام انتصاب برای اعضای آن، راه‌اندازی و در جلسه نخست این کمیته مصوبات خوبی داشتیم.

ساعدی اظهار کرد: با توجه به‌هماهنگی انجام شده با مبادی تولیدی تا سقف ۶۰۰ هزار تومان، اقلام خوراکی شامل؛ برنج، مرغ، گوشت، شکر و روغن و ... به قیمت بسیار مناسب تهیه شده و با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه در اختیار استادان و کارمندان متقاضی قرار خواهد گرفت و هزینه آن به صورت اقساطی از حقوق دریافت کنندگان کسر خواهد شد.

وی گفت: در برنامه دیگری که به زودی اجرا خواهد شد، تأمین نوشت افزار و اقلام مورد نیاز فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی کارمندان و استادان با قیمتی بسیار مناسب و با تنوع بسیار بالا در نظر گرفته شده است که نحوه تخصیص بودجه و چگونگی دریافت آن به‌زودی به اطلاع همکاران خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشه شده و راهبرد‌های تعیین شده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در نظر است در دیگر حوزه‌ها از جمله؛ وام و تسهیلات، خدمات تأمین مسکن، پوشاک، لوازم خانگی، تجهیزات ارتباطی، لوازم مصرفی و... اقدامات شایسته‌ای انجام شود که در دستور کار جلسات آینده است و در صورت وجود شرایط مساعد و در گام های بعدی، این خدمات برای خانواده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: خدمات رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی