Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:04:59 GMT

۴۵ میلیارد ریال برای ذبح دام در قم کمک شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۰۰۶

۴۵ میلیارد ریال برای ذبح دام در قم کمک شد

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی شهرداری قم وحید وزیری راد اظهار داشت: در عید قربان هزار و ۸۰۳ راس گوسفند و ۳۰ راس گوساله ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح شرعی شد.

وزیری‌راد با اشاره به اینکه ابتدا قرار بود ۱۰ ایستگاه عرضه و چهار ایستگاه ذبح دام در سطح شهر ایجاد شود، یادآور شد: با مصوبه استانداری قم این ایستگاه‌ها جمع‌آوری شده و کار ذبح در کشتارگاه شهرداری قم متمرکز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری از ساعت ۵ روز عید قربان تا ۱۵ به شهروندان ارائه خدمت داشته است، گفت: با ارائه ماسک و مواد ضد عفونی کننده و برنامه‌ریزی برای تجمع حداقلی تلاش کردیم بیشترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرپرست کشتارگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه تجربه عید قربان امسال تجربه موفقی در تجمیع کشتارها بود، افزود: با توجه به حجم نذورات مردم، مراجعه برای ذبح دام در طول دهه ولایت ادامه خواهد داشت.

طرح مدیریت مصرف برق در جایگاه های سوخت قم اجرا می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: طرح مدیریت مصرف برق در جایگاه‌های ۱۰ گانه تحت پوشش سازمان میادین قم در ساعت های اوج مصرف به اجرا گذاشته می شود.

علیرضا مظفری با اشاره به مصرف بهینه انرژی در زمان اوج مصرف، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت سازمان میادین شهرداری قم با عملی کردن راهکارهای مناسب از جمله مدیریت مصرف در ساعت هایی از شبانه روز که دارای بیشترین مصرف است، در راستای کاهش مصرف انرژی تلاش می‌کنند.

مظفری ماهیت خدمات این مراکز را شبانه‌روزی توصیف کرد و افزود: یکی از بهترین راهکارهای عملیاتی قابل اجرا در این مراکز، مدیریت مصرف برق است که طبق برنامه زمان‌بندی اجرا می‌شود و بر این اساس تا اطلاع ثانوی فعالیت جایگاه‌های جمهوری، ۷۲ تن، بهشت معصومه(س) و شیخ‌آباد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و جایگاه‌های شیرازی واقع در انتهای بلوار انصارالحسین، جایگاه نوقطار، جایگاه حاجی‌زاده، جایگاه ترمینال، جایگاه ولیعصر واقع در میدان ولیعصر و جایگاه علوی واقع در مجاورت بوستان علوی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ متوقف می‌شود.

وی مصرف بهینه برق در ساعات اوج مصرف را بسیار با ارزش دانست و اظهار داشت: در ساعات اوج مصرف که بار مصرفی شبکه برق به حداکثر مقدار خود می‌رسد، مشترکان با ایجاد تغییرهای ساده در چگونگی مصرف برق می‌توانند به بهینه‌سازی و کاهش مصرف برق کمک کنند.

برچسب‌ها عید سعید قربان قم کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان قم کمک های مردمی عید سعید قربان قم کمک های مردمی مدیریت مصرف شهرداری قم عید قربان اوج مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را هفت درصد اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس است و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.
وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سد‌های موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سد‌های تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد دانست و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سد‌های تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.
قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم، اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شده
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان