Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@12:26:17 GMT

«ام شو» اولین توقیف اینترنتی صداوسیما شد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۳۰۹

«ام شو» اولین توقیف اینترنتی صداوسیما شد؟

امین انتظاری یکی از تهیه‌کنندگان برنامه طنز «ام‌شو» به کارگردانی مجید صالحی درباره حواشی پیش آمده درباره این برنامه و صحبت از توقف پخش آن عنوان کرد: در حال حاضر در حال گفتگو و تعامل با مسئولان مربوطه برای برطرف شدن مشکل هستیم.

ما از ابتدای تولید برنامه به دنبال این بودیم تا از حواشی کاذب به دور باشیم و به همین دلیل هم در چند روز گذشته، مدام تلاش کردیم که با گفتگو سازوکار درستی را تعریف کنیم تا بتوانیم پخش برنامه را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما در حال حاضر با دوستانمان در صداوسیما در حال مذاکره هستیم؛ همانطور که در سه ماه گذشته و از پخش قسمت اول، علی‌رغم گرفتار شدن در اختلاف میان وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما درباره مجوز برنامه‌های اینترنتی، سعی کردیم با هر دو سازمان و به ویژه سازمان ساترا تعامل خوبی داشته باشیم.

انتظاری تاکید کرد: برنامه «امشو» از قسمت نخست آن توسط سازمان ساترا بازبینی شده و پس از آن روی پلتفرم نماوا منتشر شده است؛ چنانچه این پروسه برای قسمت دهم نیز انجام شده است که به دلیل حساسیت‌هایی، تاکنون مجوز پخش این قسمت داده نشده است. به هر صورت ما تابع قوانین هستیم و امیدواریم که با مذاکره و البته حل مشکل اینچنینی از سوی ما و کمی سعه صدر و کمک برای بهبود برنامه از سوی مسئولان، مشکل به وجود آمده حل شود چراکه اکنون سرمایه‌ای که ما در بخش خصوصی برای برنامه «ام‌شو» هزینه کرده‌ایم، دچار مساله شده است.

عضو تیم تهیه برنامه «ام‌شو» در پایان با اشاره به اینکه قسمت یازدهم این برنامه این هفته پخش نخواهد شد، گفت: تاکید می‌کنم که تا این لحظه، به صورت رسمی اطلاعی مبنی بر توقف کلی پخش برنامه دریافت نکرده‌ایم و امیداریم که پس از حل مشکل از طریق مذاکره، مسیر تولید برنامه «ام‌شو» از هفته آینده ادامه داشته باشد.

قسمت دهم برنامه «ام‌شو» با اجرای مجید صالحی به دلیل اظهارات سیاسی اکبر عبدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر علیه دولت دچار حواشی مختلفی شد که با واکنش محمدحسین رنجبران مدیر روابط‌عمومی صداوسیما همراه بود، اما در نهایت مجید صالحی با انتشار ویدیویی در فضای مجازی ضمن ارایه توضیحاتی عذرخواهی کرد.

البته این برنامه با تذکر صداوسیما نیز روبه رو شده است و گمان زنی‌هایی مبنی بر توقف پخش آن به وجود آمد.


منبع: صبا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برنامه امشو مجید صالحی صداوسیما پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست