Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی بر لزوم اجرای طرح مطالعاتی منطقه قره‌قشلاق در راستای توسعه گردشگری شهرستان بناب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در بازدید از منطقه تالاب قره‌قشلاق شهرستان بناب به لزوم استفاده از ظرفیت‌های طبیعی در توسعه گردشگری استان تأکید کرد و اظهار داشت: سبک سفر و سلیقه گردشگران امروزی به سمت گردشگری طبیعی سوق پیدا کرده که در این راستا می‌توان با توسعه و سرمایه‌گذاری در مناطق گردشگرپذیر، از جمله منطقه قره‌قشلاق شهرستان بناب، زمینه لازم را برای جذب حداکثری گردشگران فراهم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به لزوم تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در خصوص توسعه ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شهرستان بناب تأکید کرد و گفت: در راستای جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های تاریخی و گردشگری، همچنین بهره‌مندی از ظرفیت آن‌ها لازم است تا بسته‌های سرمایه‌گذاری در این خصوص با نظر و حمایت فرمانداری شهرستان تدوین و سرمایه‌گذاران ارائه شود.

حمزه زاده با اشاره به اهمیت اجرای طرح مطالعاتی منطقه قره‌قشلاق، گفت: با توجه به اینکه قره‌قشلاق بناب یکی از مناطق مهم و پرظرفیت این منطقه به لحاظ دارا بودن پهنه‌آبی است، از این رو با اجرای طرح مطالعاتی و تعیین کاربردهای گردشگری و فرهنگی برای این منطقه فرصت برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاران نیز فراهم خواهد شد، به همین منظور در گام اول تامین اعتبار لازم برای طرح مطالعاتی منطقه قره قشلاق ضروری است تا پس از آن زمینه ایجاد زیرساخت ها و جذب سرمایه‌گذار محقق شود.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان شرقی تبریز مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی قره قشلاق بناب تاریخ گردشگری تاریخ گردشکری مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اجرای طرح مطالعاتی شهرستان بناب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه