Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهاد موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که عناصر نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) از کودکان در میان نیروهای کماندوی خود استفاده می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهاد موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» در گزارشی از حضور افراد زیر ۱۸ سال در بین نیروهای «کماندو» در میان عناصر «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قسد بازوی عملیاتی ائتلاف آمریکایی در شمال شرق سوریه محسوب می‌شود.   طبق این گزارش،  این نوجوانان و کودکان که عموما دارای شناسنامه نیستند، تاریخ تولدشان جعل شده و وارد دسته کماندوها می‌شوند. در همین حال میزان حقوقی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود بسیار پایین‌تر از حقوق دیگر اعضای بالغ این یگان‌ها است.   همچنین این نیروها در گشت‌زنی‌های استان «الحسکه» در کنار گشتی‌های آمریکایی حضور دارند و جذب کودکان از سوی عناصر قسد در حالی صورت می‌گیرد که نهاد دیدبان و دیگر نهادهای حقوق بشری بارها خواستار عدم به کار گیری کودکان شده‌اند و ائتلاف آمریکایی نیز تا کنون توجهی به این خواسته‌ها نکرده است.   دیدبان سوریه در ۱۴ ماه جولای نیز در گزارشی به ادامه به کارگیری کودکان در میان عناصر قسد اشاره و خواستار توقف آن شده بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • بازداشت بیش از ۱۰۰حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه