Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری جماران، سجاد انتظاری: عصر جمعه یکی از کاربران فضای مجازی چند عکس در صفحه شخصی خود منتشر کرد که «تجمع حامیان طالبان در پارک ملت تهران» را نشان می داد که با در دست داشتن پرچم طالبان در این پارک تجمع کرده بودند. وی در عین حال مدعی شد که تعداد این تجمع کنندگان 70 نفر بوده است.

این موضوع واکنش کاربران فضای مجازی را که چطور اعضا و یا حامیان یک گروهک تروریستی خارج از ایران اجازه پیدا کرده اند که در روز روشن در یکی از شلوغ ترین پارک های تهران تجمع کنند و هیچ برخوردی با آنها صورت نگیرد؟

موضوع را از مراجع رسمی کشور پیگیر باشیم و خبر موثقی در این زمینه به مخاطبین اعلام کنیم؛ به همین منظور سعی کردیم موضوع را از انوشیروان محسنی بندپی استاندار و عیسی فرهادی فرماندار تهران پیگیر شویم که متأسفانه علی رغم تماس های مکرر و پی در پی ما هیچ کدام از این دو مقام یاد شده پاسخی در این رابطه به ما ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما صبح امروز سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور، ضمن عدم اعلام موضع در این خصوص به خبرنگار جماران، گفت: بنا شده که مسئولین استانداری تهران در این خصوص توضیح دهند.

پس از آن ماجرا را از شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران پیگیر شدیم و وی با تأکید بر اینکه هیچ مجوزی برای تجمع اعضا و یا حامیان گروه طالبان افغانستان در هیچ نقطه از تهران صادر نشده است، گفت: تعداد افرادی که  در این تجمع حاضر بوده اند چیزی نبوده که در فضای مجازی و رسانه های بیگانه عنوان کرده اند. این رسانه ها بیش از حد موضوع را بزرگنمایی کرده اند.

وی تصریح کرد: پس از اینکه حدود 10 نفر از اتباع کشور افغانستان با در دست داشتن پرچم گروه طالبان قصد تجمع در پارک ملت را داشتند، در همان دقایق اولیه توسط نگهبان پارک به آنها تذکر داده شده و با نیروی انتظامی تماس گرفته شده است. نیروی انتظامی نیز پس از حضور در محل، تمامی این افراد را شناسایی و بازداشت کرده است.

حسن بیگی با بیان اینکه این افراد تا پایان تحقیقات در بازداشت هستند، افزود: بررسی های این پرونده در خصوص اینکه این افراد با چه هدفی قصد انجام این تجمع را داشته اند و شناسایی حامیان احتمالی آنها ادامه دارد و تا حصول نتیجه این بررسی ها تنها می توانیم این موضوع را بیان کنیم که حتما برخورد قاطع و قانونی با این افراد و حامیان احتمالی آنها صورت می گیرد.

اخبار مرتبط جزییات تجمع طالبان در تهران + عکس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تجمع طالبان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 پس از جنجال درباره ساخت و ساز در پارک قیطریه، حالا همان ماجرا در پارک لاله تکرار شده است. تیم زاکانی قصد دارد عملیات عمرانی را در پارک لاله آغاز کند. یک ماه است که در پارک لاله تهران، در جنب غربی ایستگاه آتش‌نشانی و روبه‌روی خیابان پورسینا، حصارهایی نصب شده است و در دو سه روز اخیر هم کانکس‌هایی در محل مستقر شده است. این وضعیت باعث شد که امروز جمعی از شهروندان در این محل جمع شوند و به زاکانی اعتراض کنند. تصاویر تجمع مردم محلی و درخواست‌شان از زاکانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت