Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه خرید جدید ناپولی، فهرستی از گرانترین فوتبالیست‌های آفریقایی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته اعلام شد که باشگاه ناپولی ایتالیا ویکتور اوسیمن بازیکن 21 ساله نیجریه‌ای را از لیل فرانسه به خدمت گرفته است.

اگرچه رقم دقیق این انتقال چندان از سوی رسانه‌ها اعلام نشد اما برخی از سایت‌ها به گمانه زنی در این باره پرداختند و او را یکی از گران ترین بازیکنان آفریقایی حال حاضر فوتبال جهان عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قیمت این بازیکن با تمام آیتم‌های موجود در قراردادش 96 میلیون دلار عنوان شده که او را در صدر گران ترین بازیکنان فوتبال قاره سیاه قرار می‌دهد.

در رده دوم این فهرست نیکلاس په په قرار دارد. این بازیکن هم فصل گذشته از لیل فرانسه راهی آرسنال شد و 94 میلیون دلار قیمت این بازیکن عنوان شده است.

سدریک باکامبو از ویارئال به بیجینگ گوان با 83 میلیون دلار منتقل شده است و در رده سوم قرار دارد.

بازیکنانی نظیر ریاض محرز، اوبامیانگ، نبی کیتا، اشرف حکیمی، محمد صلاح، حکیم زیاش و سادیو مانه در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا ناپولی اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی

نکونام اگر در فصل آتی در استقلال بماند، قطعاً یکی از بازیکنانی که در لیست خود قرار خواهد داد، تورس است. تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور‌سازی و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است. تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

 

منبع: ایران ورزشی

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است