Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کمترین حقوق عامه مردم برخورداری از امنیت، آرامش و راحتی در زندگی است و این مهم تنها با شناخت کامل از پتانسیل‌ها، تدبیر مدیریتی و هم‌افزایی بین دستگاهی، محقق می‌شود.

سردار محمدرضا میرحیدری، امروز (شنبه_۱۱ مردادماه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه به واسطه جایگاه جغرافیایی و نقطه اتصال استان با همسایگان شمال، شمال غرب و شمال شرق، نیازمند بصیرت فزاینده در حراست و حفاظت از مردم استان و شهرستان است، همچنین با توجه به تعدد قومیتی، جمعیت فرهیخته و جوان شهرستان در راستای مقابله و جلوگیری از رخنه دشمن به توجه و حراست ویژه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه کوتاهی در انجام وظیفه خیانت به خون شهداست، افزود: اگر دست استکبار از جمهوری اسلامی کوتاه و ایران کشوری آزاده است به برکت خون شهیدان بوده و اکنون دشمنان برای ایجاد شکاف میان ملت، دولت و حاکمیت عزم خود را جزم کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان، تأمین امنیت و آرامش شهروندان را حاصل هم‌افزایی بین دستگاهی دانست و تصریح کرد: کمترین حقوق عامه مردم برخورداری از امنیت، آرامش و راحتی در زندگی است و این مهم تنها با شناخت کامل از پتانسیل‌ها و مشکلات شهرستان، ارتقای سطح کیفیت منابع انسانی، آگاهی از شرح وظایف، تدبیر مدیریتی و هم‌افزایی بین دستگاهی، محقق می‌شود.

در این آئین، از زحمات ۲۱ ماهه سرهنگ "حسین بساطی" در شاهین‌شهر و میمه در راستای افزایش ۱۰ درصدی کشف جرائم و افزایش ۲۴۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق در گلوگاه شمال به جنوب استان، تقدیر و سرهنگ "علی صادقی" به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی هم افزایی بین دستگاهی شاهین شهر و میمه فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق