Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان، از افزودن 99 نفر به کادر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.

دکتر سیدمجتبی اکرم ، ضمن اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی این سازمان، از نحوه برگزاری و عناوین شغلی مورد نیاز خبر داد و اظهار کرد: این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریورماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام این آزمون به ‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  از روز دوشنبه ۱۳ مردادماه آغاز و در روز پنجشنبه  ۲۳ مردادماه به پایان خواهد رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان، با اشاره به لزوم دقت نظر داوطلبان گرامی حین ثبت‌نام تأکید کرد: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط، و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دکتر اکرم با اشاره به اینکه در سال گذشته هیچ جذب نیرویی در مجموعه مدیریت درمان سمنان انجام نشده است اظهار کرد: از طریق آزمون سالجاری جذب 99 نفر در رشته های پشتیبانی و درمانی امکان پذیر خواهد بود. وی افزود: پس از انجام آزمون کتبی و مراحل گزینش و مصاحبه، نفرات برگزیده در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان سمنان به‌کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سمنان آزمون استخدامی مدیریت درمان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید