Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:43:03 GMT

۸۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد کرونا دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۹۲۱

۸۵ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد کرونا دارند

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که به کرونا مبتلا هستند، اظهار کرد: خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از صبح روز پنج شنبه، ۹ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و  جمعه، ۱۰ مرداد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سخنگوی سازمان سنجش افزود: این سازمان به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند و همچنین رفاه حال داوطلبانی که به این ویروس مبتلا نیستند، مقرر کرده است که داوطلبان کارشناسی ارشد کرونایی در مکانی جدا از سایر داوطلبان در کنکور شرکت کنند.

او ادامه داد: بیمارانی که در بیمارستان بستری  یا در منزل قرنطینه هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا کنکور خواهند داد.

زرین آمیزی بیان کرد: داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که از این پس به کرونا مبتلا می‌شوند باید به باجه‌های رفع نقص مراجعه و بیماری خود را اعلام کنند.

او تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان در خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۸۵ نفر هستند که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری و ۸۳ نفر در منزل قرنطینه خانگی هستند.

سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد و داوطلبانی که  بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شوند باید به مراکز رفع نقص مراجعه کنند و بیماری خود را اعلام کنند.  

زرین آمیزی یادآوری کرد: کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

جایگزینی برای کنکور در رشته‌های پر متقاضی وجود ندارد امشب آخرین مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد آخرین جزئیات از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی ارشد کنکور کارشناسی ارشد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • فرصت داوطلبان کنکور برای ویرایش دروس و ترمیم نمرات از ۲۱ اردیبهشت
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان