Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@05:09:58 GMT

غوغای کاوه رضایی در رسانه های بلژیک

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۰۶۰

غوغای کاوه رضایی در رسانه های بلژیک

خبر بازگشت کاوه رضایی به تیم فوتبال شارلروا در رسانه های بلژیک بازتاب داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوروارد ایرانی و شناخته شده برای بلژیکی ها روز گذشته بار دیگر به تیم شارلروا بازگشت. کاوه رضایی که تحت قرارداد تیم کلوب بروخه است، طبق آنچه باشگاه شارلروا اعلام کرد، به عنوان بازیکن قرضی در اختیار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور جدید ستاره ۲۸ ساله در تیم شارلروا که «انتقالی قرضی بدون حق خرید» است، در رسانه های محلی منعکس شد.

سایت DHH نوشت:

او بازگشت. در صبح جمعه شارلروا از طریق فضای مجازی خبر شوق انگیز بازگشت ستاره محبوب هواداران را اعلام کرد.رضایی توسط بروخه به شارلروا قرض داده شد بدون آنکه اولویتی در خرید پایان فصل قائل شود.

سایت FANSDOOR، نیز عنوان کرد:

کاوه رضایی در فصل جاری بازهم پیراهن شارلروا را به تن خواهد کرد. باشگاه بروخه فوروارد ۲۸ ساله ایرانی را قرض داد.

این رسانه افزود:

رضایی و شارلروا، ارتباط تنگاتنگ خوب و خانوادگی پیداکرده اند. زیرا وی در نخستین دوره حضورش در این تیم در ۴۳ بازی لیگ ۱۹ گل زد. بعد باشگاه بروخه بابتش ۵ میلیون یورو روی میزگذاشت و رکوردی در زمینه خرید در تاریخ خود خلق کرد. البته در دوره حضور در تیم بروخه، رضایی بازیکن سابق نبود و به همین خاطر فصل قبل به شارلروا قرض داده شد. در این مقطع بود که وی باردیگر همان بازیکن مطرح سابق شد. زیرا در ۲۵ بازی ۱۴ گل زد.

کلوب بروخه در آغاز تابستان اعلام کرد که روی حضور رضایی برای فصل بعد حساب نمی کند. چرا که سرمربی تیم اکنون با امانوئل دنیس، دیوید اوکرکه، میشل کرمینک، و یوسف بادجی ۴ مهاجم در خدمت دارد.

سایتKRANT نیز به درج خبر انتقال قرضی رضایی به تیم شارلروا پرداخت و از آن به عنوان اتفاقی خوش در نقل و انتقالات تیم شارلروا یاد کرد.

سایت RBT نیز نوشت رضایی برای سومین مرتبه بازی نزد شارلروا را با این انتقال تجربه می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاوه رضایی تیم فوتبال شارلروا کاوه رضایی تیم شارلروا کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است