Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به مشارکت این بنیاد برای اجرای طرح‌های عمرانی در گیلان گفت: تفاهم‌نامه هزار میلیارد تومانی با ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار نفر در استان منعقد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیرحسین مدنی امروز در حاشیه جلسه تدوین تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری گیلان اظهار داشت: تفاهم‌نامه هزار میلیارد تومانی جهت اجرای 3 هزار و 500 طرح اشتغالزایی در نقاط محروم استان گیلان و ایجاد اشتغال و راه‌اندازی کسب و کار برای 10 هزار نفر منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه تفاهم‌نامه مذکور سه ساله منعقد می‌شود خاطرنشان کرد: تمام شهرستان‌های گیلان از این تفاهم‌نامه منفعت می‌برند اما نقاط محروم از جمله شهرستان شفت مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این ستاد برای رفع محرومیت و اجرای پروژه‌های اقتصادی و اجتماعی در استان گیلان آمادگی دارد گفت: بنیاد برکت در 15 طرح اقتصادی استان گیلان سرمایه‌گذاری می‌کند که طبق برآوردها این موضوع برای هزار و 500 نفر از افراد استان شغل ایجاد می‌کند.

اجرای طرح‌های جدید اشتغالزایی بنیاد برکت در گیلانبنیاد برکت 993 پروژه عمرانی در استان کرمان اجرا می‌کند35 روستای استان خراسان جنوبی با مشارکت بنیاد برکت از آب شرب بهره‌مند می‌شوند

مدنی با تاکید بر اینکه طبق تفاهم‌نامه مذکور قرار است 115 پروژه زیربنایی و عمرانی در سطح استان گیلان اجرایی شود بیان داشت: همچنین قرار است برای محرومین و کسانی که توانایی مالی کافی ندارند 504 واحد مسکن با قیمت ارزان ساخته شود.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از احیای شرکت‌های کوچک و متوسطه استان گیلان توسط این بنیاد خبر داد و افزود: تاکنون 11 بنگاه با مشارکت اقتصادی 118 میلیارد تومان داشتیم که برای 4 هزار نفر شغل ایجاد کرده است و با پرداخت تسهیلات به 3 شرکت تولیدی به مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون تومان برای 40 نفر شغل ایجاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت تاکنون 31 مدرسه و 39 مسجد را در استان گیلان به بهره‌برداری رسانده است و قرار است 16 مدرسه دیگر را نیز بسازد و همچنین 360 طرح اشتغالزایی با ایجاد هزار و 100 شغل در مناطق محروم گیلان راه‌اندازی کردیم.

مدنی از بهره‌برداری هزار و 278 طرح در نقاط کمتر توسعه یافته استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها مربوط به حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سلامت و زیربنایی هستند که با ارزش 190 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده یا خواهند رسید.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مشارکت این سازمان با کمیته امداد گیلان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مقرر شد 743 واحد مسکونی برای محرومین استان ساخته شود و 7 هزار و 135 نفر از ایتام استان نیز تحت پوشش بیمه برکت و 2 هزار و 600 نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه خدماتی برکت قرار دارند.

انتهای پیام/613/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... معاون استاندار کرمانشاه: ۱۵ هزار شغل با حمایت بنیاد برکت در ‌کرمانشاه ایجاد می‌شود نماینده ولی فقیه در استان همدان: خدمات ارزشمند بنیاد برکت اطلاع رسانی شود ایجاد ۱۹۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت با حمایت از بنگاه‌های تولیدی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معاون استاندار کرمانشاه: ۱۵ هزار شغل با حمایت بنیاد برکت در ‌کرمانشاه ایجاد می‌شود نماینده ولی فقیه در استان همدان: خدمات ارزشمند بنیاد برکت اطلاع رسانی شود ایجاد ۱۹۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت با حمایت از بنگاه‌های تولیدی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ ۵ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ ۶ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود/ دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند ۷ عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: دولت فوراً حقوق معوقه کارگران "‌هفت‌تپه" را پرداخت کند/ روند بازپس‌گیری شرکت دنبال می‌شود ۸ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل۹۰ در شوش: رعایت نشدن شرایط خصوصی سازی عامل مشکلات نیشکر هفت‌تپه است/ موضوع به طور فوق العاده در مجلس مطرح می‌شود + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود مصاحبه اختصاصی| شورای مصالحه درباره مذاکرات صلح تصمیم بگیرد/ آیا غنی و عبدالله اختلاف دارند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره مدیرعامل بنیاد برکت بنیاد برکت استان گیلان برای حمایت تفاهم نامه هزار شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود

ایسنا/گیلان مسئول کانون جوانان رضوی گیلان گفت: در دهه کرامت امسال گیلان میزبان ۳ کاروان حامل پرچم حرم مطهر رضوی است که یک کاروان به صورت ویژه در مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

 اسحاق معبود مژدهی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان گیلان امسال میزبان سه کاروان حامل پرچم آستان مقدس حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا در دهه کرامت است.

وی با بیان اینکه سال قبل میزبان دو کاروان بودیم، افزود: هر کاروان متشکل از چهار نفر است که لباس خدمت رضوی را می‌پوشند و پرچم مقدس و مطهر بارگاه حرم علی بن موسی الرضا را به استان‌ها می‌آورند.

مژدهی گفت: امسال این ۳ کاروان به همه ۱۷ شهرستان اصلی استان گیلان خواهند رفت و در ابتدای ورود با نماینده ولی فقیه دیدار دارند و از جمله برنامه های آنها حضور در گلزار شهدا، سرکشی به خانواده شهدا، عیادت از بیماران، سرکشی و احوال‌پرسی از زندانیان، حضور در مدارس و نواخته شدن زنگ دهه کرامت را می توان نام برد.

 وی افزود: با توجه به حضور ۳ کاروان در ۱۷ شهرستان و بخش ها و روستاهای این مناطق، پیش بینی می‌شود این کاروان‌ها امسال در بیش از ۸۰۰ نقطه حضور پیدا خواهند کرد.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان گفت: امسال یکی از این ۳ کاروان ویژه مناطق محروم است از جمله مناطق ییلاقی و روستایی با محوریت مناطقی که تا به امروز این کاروان ها حضور نداشتند.

مژدهی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید از روز بیست و دوم اردیبهشت ماه وارد شهرستان رشت می‌شوند و تا یک روز بعد از میلاد امام رضا در اول خرداد ماه در استان گیلان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه کانون جوانان رضوی همه ساله در ایام دهه کرامت برگزار کننده قسمتی از جشنواره زیر سایه خورشید است، گفت: این برنامه‌ در آغاز بین چند استان محدود بود و امسال در هفدهمین سال برگزاری خودش در قالب یک جشنواره بین‌المللی برگزار می شود.

مژدهی تصریح کرد: برگزارکنندگان این جشنواره، مجموعه‌ای از تشکل‌های مردمی هستند و در قالب ارتباط غیراداری با آستان قدس رضوی بابت اعزام این کاروان‌ها به استان‌ها و با اسم اختصاری "شجر"؛ شبکه جوانان رضوی؛ همکاری دارند.

مسئول کانون جوانان رضوی گیلان با تاکید بر اینکه هدف از حضور این کاروان‌ها در سراسر کشور و در استان گیلان احیای سنت زیارت از راه دور است، تاکید کرد: این کاروان‌ها متشکل از خادمین فرهیخته‌ از آستان قدس است و آستان قدس برای انتقال و ابلاغ پیام جشن‌های دهه کرامت، از بهترین آنها استفاده می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور