Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:59:55 GMT

بدشانسی – فرصت سوزی؛ علیه ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۱۵۸

بدشانسی – فرصت سوزی؛ علیه ماشین سازی

ماشین سازی در شرایطی روز گذشته مقابل سایپا در دقایق پایانی شکست خورد که موقعیت‌های این تیم برای گلزنی خیلی بهتر از حریف بود اما نتوانستند از آن سودی ببرند.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی که با مثلث تهاجمی خود روی ضدحملات سریع حساب ویژه‌ای باز کرده بود، بارها دروازه سایپا را تهدید کرد اما فرصت سوزی‌های این تیم در کنار درخشش منادی مانع از دستیابی آنها به هدف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها در نیمه اول روی ضربه ایستگاهی فوق العاده قائم اسلامی‌خواه فاصله کمی تا گشودن دروازه حریف فاصله داشتند اما توپ به شکلی فوق العاده از سوی منادی به سمت کرنر راهی شد و در نیمه دوم نیز این گلر سایپا بود که اینبار ضربه سر آل کثیر را از کنج دروازه به کرنر راهی کرد. شاید ایده آل ترین فرصت اما نصیب قادی شد که روی ضدحمله تند آنها و تک به تکی که درون محوطه جریمه شکل گرفت می‌توانستند سایپا را به دردسر بزرگی بیندازند اما این مهاجم جوان به بدترین شکل ممکن آن را از دست داد.

 

هومن افاضلی و تیم فنی‌اش که امید زیادی برای دستیابی به امتیازات این بازی داشتند، در نهایت با فرصت‌سوزی‌ها و بدشانسی‌هایی که نصیب‌شان شد از رسیدن به گل ناکام ماندند و قانون فوتبال علیه آنها اجرا شد و سایپا در واپسین دقایق بازی از شلوغی محوطه جریمه این تیم استفاده کرد و در نهایت گل برتری خود را روی ضربه آرمین سهرابیان به ثمر رساند. شکستی که ماشین را بار دیگر در جمع مدعیان سقوط قرار داد و باید دید طی سه بازی باقیمانده خود مقابل پارس جنوبی، تراکتور و در نهایت نفت آبادان به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی ملوان ۲ - سایپا ۱
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر