Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام سخنگوی سازمان سنجش، براساس خوداظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد تعداد افراد مبتلا به کرونا ۸۵ نفر است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان سنجش آموزش از صبح روز پنجشنبه 9 مرداد  به منظور ارائه خدمات به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 که دچار بیماری کرونا شده‌اند, فرایند خوداظهاری را فعال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که علائم بیماری آنها از 2 مردادماه به صورت قطعی تایید شده است تا روز جمعه 10 مردادماه فرصت داشتند با مراجعه به سایت سازمان سنجش  فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

هم‌اکنون طبق اعلام فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش، تعداد داوطلبان مبتلا به کرونا در آزمون کارشناسی ارشد 99 در کل کشور 85 نفر است.

 بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، این داوطلبان از سایر افراد جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده فقط در شهرهای محل آزمون برگزار می شود.

کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ 16 تا 18 مردادماه برگزار می شود.

تصمیم مجلس برای ارائه طرح دو فوریتی عدم برگزاری تمام کنکورهانظر موافق کمیسیون آموزش مجلس با برگزاری کنکور

انتهای پیام /

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان سنجش ویروس کرونا کنکور ارشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سازمان سنجش ویروس کرونا کنکور ارشد پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۲ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۳ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۴ برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! ۵ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۶ هشدار پزشکی قانونی درباره ارائه خدمات درمانی در آرایشگاه‌های زنانه ۷ شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت ۸ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی مهمترین اخبار اجتماعی برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست آیت‌الله شب‌زنده‌دار: آینده اسلام و نظام به قضیه مهم "جمعیت" گره خورده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود مصاحبه اختصاصی| شورای مصالحه درباره مذاکرات صلح تصمیم بگیرد/ آیا غنی و عبدالله اختلاف دارند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سنجش ویروس کرونا کنکور ارشد سازمان سنجش ویروس کرونا کنکور ارشد کارشناسی ارشد سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اعتراضات سراسری علیه جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: آمریکا در حالی دانشجویان و اساتید دانشگاهی این کشور را به جرم حمایت از مردم غزه سرکوب می‌کند که خود را به عنوان مهد آزادی معرفی می کند و برای سایر کشورها نسخه رعایت حقوق بشر ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مطابق پروتکل‌های جهانی نیروی نظامی حق ورود به دانشگاه را ندارد، تصریح کرد: دولت آمریکا این پروتکل جهانی را نقض کرده و علاوه بر پلیس، شب گذشته برای سرکوب دانشجویان از سایر نیروهای نظامی نیز استفاده کرده است.

پورعباس ادامه داد: این رفتار غیرانسانی آمریکا شرم‌آور است و دانشگاهیان جهان باید خون گریه کنند. حضور نیروی انتظامی و نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست، ما خوشحال هستیم که در گذشته و بدترین شرایط هیچگاه نیروی نظامی وارد دانشگاه نشده است.

رئیس سازمان سنجش کشور بیان داشت: اگر این شرایط در ایران اتفاق افتاده بود، شاهد صدور بیانیه و قطعنامه‌های فراوان علیه ایران بودیم؛ اما جامعه جهانی در قبال این جنایت سکوت کرده است.

وی گفت: این نشان دهنده واقعیت حقوق بشر از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر است، زمانی که شرایط به نفع آنها نباشد تمام اصول خود را زیر پا خواهند گذاشت.

کد خبر 847352 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دانشگاه‌های جهان خبر ویژه ایالات متحده آمریکا سازمان سنجش آموزش کشور فلسطین

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • حضور نیروی نظامی در دانشگاه و سرکوب دانشجویان پذیرفتنی نیست | رفتار آمریکا با دانشجویان معترض شرم‌آور است
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری