Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:33:31 GMT

همه آثار و اسناد کنگره ۳۰۰۰ شهید زنجان باید مکتوب شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۶۰۹

همه آثار و اسناد کنگره ۳۰۰۰ شهید زنجان باید مکتوب شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی عصر شنبه در جلسه هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه بنده به مسائل ارزشی بسیار تاکید دارم، گفت: باید جلسات ارزشی با کیفیت خوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه از عدم حضور مدیران در جلسه گنگره سه هزار شهید استان انتقاد دارم، اظهار کرد: مدیرانی که بدون دلیل موجه در جلسات ارزشی، شرکت نکرده و نماینده اعزام می‌کنند بسیار گلایه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: جلسات ارزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا ازخودگذشتگی شهیدان است که سبب شده تا امروز با امنیت کامل در دور این میزها بنشینیم و با خیال آسوده زندگی کنیم.

حقیقی تاکید کرد: باید مدیران با شور و شوق در این جلسات ارزشی حضور داشته باشند و برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای متشکل از بخش خصوصی صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان برای برگزاری این کنگره مهم و ارزشی تشکیل شود، تاکید کرد: هر کدام از این نهادها باید وظیفه خود را به خوبی انجام بدهند.

استاندار زنجان، بر لزوم فضاسازی مناسب شهرها ی استان به نام و تصویر شهیدان تاکید کرد و گفت: برخی از تصاویر شهدا در داخل شهرها نیاز به تعویض دارند که بنیاد شهید و امور ایثارگران باید این موضوع را مد نظر قرار داده و فرمانداران هم کمک کنند.

حقیقی با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند، افزود: باید تمام آثار و اسناد کنگره مکتوب شود.

وی باید تمام ستادهای فرعی در شهرستانها باید به ریاست فرمانداران برای برگزاری با شکوه این کنگره تشکیل شود، افزود: اعتبار از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در اسرع وقت، تامین و به دبیرخانه کنگره پرداخت شود و مدیران منتظر اعتبار نباشند و برای ماندگاری یاد و خاطره شهیدان با جان و دل تلاش کنند.

کد خبر 4988488

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان شهید ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج ماه محرم کرمانشاه جلسات ارزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی روز سه شنبه در مراسم زنگ سپاس معلم که در مدرسه ماندگار فردوسی تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در تربیت نسل جدید، گفت: تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد و آنچه که در جامعه امروز موجب اقتدار و افتخار ما است، وجود معلمانی است که نظام مدیریتی کشور، محصول تربیت آن‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق در داخل و خارج کشور موجب افتخار شده است، افزود: اگر امروز در عرصه‌های متعددی چون پزشکی و اقتصاد دانش بنیان در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و سازه‌های طراحی کشور، جوانان این مرزوبوم، دانش فنی و مهندسی خود به خارج کشور صادر می‌کنند، محصول همین معلمان است.

وی خطاب به دانش آموزان، با بیان اینکه شما آینده کشور را می‌سازید و به طور قطع آینده کشور به برکت شما بهتر از اکنون خواهد بود، گفت: فرصت علم آموزی و پرورش را مغتنم شمارید زیرا خیلی زود دیر می‌شود و فارغ التحصیل شده و وارد فضای کار می‌شوید.

استاندار آذربایجان شرقی از دانش آموزان خواست این دوران را دوران رشد و پرورش خود در نظر بگیرند و در کنار درس، نسبت به مقوله خودسازی و تفکر سازی نهایت استفاده را داشته باشند.

وی آثار و کتاب‌های شهید مطهری را راهگشا دانست و به دانش آموزان توصیه کرد: در کنار کتب درسی، مطالعه آثار این شهید را در اولویت خود قرار دهند زیرا به طور قطع در ساختن نظام فکری مفید خواهد بود.

رحمتی با اشاره به اینکه بسیاری از معلمان در نقاطی از استان تدریس می‌کنند و مسیرهای طولانی طی می‌کنند تا نگذارند در نقاط محروم، قطار علم و پیشرفت متوقف شود، خاطرنشان کرد: هنوز هم برخی از معلمان در کانکس‌ها تدریس می‌کنند.

کد خبر 6093364

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور