Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:12:19 GMT

طرح خدمات الکترونیک شهرداری رشت اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۸۴۵

طرح خدمات الکترونیک شهرداری رشت اجرایی می‌شود

گروه استان‌ها- طرح ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری منطقه یک و سه و همچنین انتخاب هیئت‌ رئیسه جدید شورای شهر رشت از جمله موضوعات موردنظر در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت‌ بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسماعیل حاجی‌پور عصر امروز در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت‌ ضمن تبریک ولادت باسعادت امام هادی(ع) اظهار داشت: براساس قانون تشکیلات انتخابات شورای اسلامی شهر، امروز انتخاب چهارمین سال هیئت رئیسه شورا را خواهیم داشت و امیدوارم‌ که شاهد اتفاقات خوبی برای شهر رشت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: از ادارات، سازمان‌ها، فرماندار و همه کسانی‌که ما را در این مدت همراهی کردند تشکر می‌کنم و از سپاه پاسداران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز بابت ورود به پروژه‌های شهر رشت تشکر می‌کنم.

حاجی‌پور از اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری منطقه یک و سه رشت خبر داد و بیان داشت: امیدوارم هیئت رئیسه جدید شورای شهر رشت، پروژه‌های شهری از جمله پروژه‌های مربوط به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ساماندهی رودخانه‌ها، پروژه G5 و سایر پروژه‌ها را با جدیت پیگیری کند.

اعتراض اعضای شورای شهر به سهم اندک شهرداری رشت در پروژه گیل‌لند؛ چرا فقط 10 درصد؟عمده درآمد شهرداری رشت از ساخت‌وساز تامین می‌شودساختمان شهرداری رشت به موزه مردم‌شناسی تبدیل می‌شود

رئیس شورای شهر رشت ابراز داشت: از کسانی‌که به عنوان هیئت رئیسه شورای شهر رشت انتخاب شدند انتظار داریم که تمام تلاش خود را انجام دهد و برای مردم کار کنند و این نوع خدمت شادی و رضایت مردم را به‌همراه دارد و شادی مردم نیز قطعاً موجب رضایت قلب امام زمان(عج) خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم کمک‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی از شورا و هیئت رئیسه جدید همچنان ادامه داشته باشد خاطرنشان کرد: شورا امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد لذا باید حرمت یکدیگر را حفظ کنیم و همچنان برای مردم کار و خدمت کنیم.

احمد رمضانپورنرگسی، رئیس جدید شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: خدا را شاکرم که از اوایل انقلاب تا امروز همواره توفیق خدمتگزاری به مردم و نظام را داشته‌ام و از مردم‌ و اعضای شورای شهر رشت که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورا، شهر رشت را به جایگاه بهتری برسانیم.

به گزارش تسنیم، در این جلسه احمد رمضان‌پورنرگسی با 8 رأی اعضای شورا به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

 فرهام‌‌ زاهد برای نایب رئیسی شورای اسلامی شهر رشت اعلام آمادگی کرد که با 9 رأی اعضای شورا به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

بهراد ذاکری با 7 رأی اعضای شورا به عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب شد و محمدحسن علیپور نیز با 10 رأی اعضای شورا به‌عنوان منشی شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

همچنین بهراد ذاکری برای تصدی سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز اعلام آمادگی کرد که در نهایت وی با 10 رأی اعضای شورا به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد.

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس جدید شورای شهر رشت انتخاب شد اعتراض اعضای شورای شهر رشت به هزینه‌های شهرداری/ هزینه‌ها صرف ساماندهی وضعیت کارگران شود تنش‌‌ در صحن علنی شورای شهر رشت / ‌ورود نهادهای نظارتی به موضوع شهرداری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس جدید شورای شهر رشت انتخاب شد اعتراض اعضای شورای شهر رشت به هزینه‌های شهرداری/ هزینه‌ها صرف ساماندهی وضعیت کارگران شود تنش‌‌ در صحن علنی شورای شهر رشت / ‌ورود نهادهای نظارتی به موضوع شهرداری پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ مجلس عزم جدی برای حل مشکل ‌"هفت تپه" دارد/ برای پرداخت معوقات ‌کارگران با ‌رئیس قوه قضائیه جلسه خواهیم گذاشت‌ ۳ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۴ انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ ۵ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۶ امام جمعه میناب بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت ۷ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود ۸ بازنگری تقسیمات جغرافیایی اردستان انجام شد/ توسعه منطقه با تصویب تقسیمات جدید مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: شرایط خصوصی‌سازی در هفت‌تپه رعایت نشد / ‌پرداخت "معوقات" و نحوه "واگذاری" ‌پیگیری ویژه می‌شود + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در شهرک فرهنگیان بجنورد / ظاهرا شهرداری آدرس منطقه را نمی‌داند طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شد رأی اعضای شورا به عنوان جدید شورای شهر رشت اعضای شورای شهر رئیس جدید شورای شهرداری رشت برای حمایت هیئت رئیسه پروژه ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته