Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:19:32 GMT

فیلم/ گل اول پرسپولیس به نساجی توسط علیپور

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۵۹۶۸

پرسپولیس در دقیقه ۱۸ دیدار با نساجی با پنالتی علی علیپور بازی را به تساوی کشید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین علی علیپور پرسپولیس نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید

محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران با اعلام این خبر گفت: بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب ۲۶، ۱۸ و ۶ درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.

رضوانی فر در خصوص عمده‌ترین کالای صادراتی در بین محصولات نساجی گفت:کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر ۲۲۰ میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم ۱۶ درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، اظهار داشت: پس از آن، گمرک مشهد با ۱۱.۵ درصد و غرب تهران با ۹.۵ درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

 معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در خصوص واردات محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ افزود: در این مدت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن ۱۲ درصد افزایش نشان می دهد.

رضوانی‌فر گفت: امارات متحده عربی با ۳۸ درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با ۲۲ درصد و ترکیه با ۱۷.۶ درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال ۱۴۰۲ بوده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال ۱۴۰۲ به پارچه‌های تار و پود‌باف با ۴۳۳ میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن ۲۱.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول ۵۰ الی ۶۰ کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول ۶۳ _ ۶۱ کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند