Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سینمایی خسرو سینایی را صاحب سبکی نجیب و شریف عنوان کرد.

حسین انتظامی در واکنش به درگذشت خسرو سینایی در توییتی نوشت: سینمای ایران داغدار یکی از بزرگان خود شد؛ صاحب‌ْسبکی نجیب و شریف که از موفقیت‌های شاگردانش لذت می‌برد.
جای خسرو سینایی شاید هرگز پر نشود. روحش قرین آرامش.

**مرکز گسترش درگذشت خسرو سینایی را تسلیت گفت

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیامی، درگذشت استاد خسرو سینایی فیلمساز فرهیخته‌ی سینمای مستند ایران را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر به اطلاع می‌رساند، استاد خسرو سینایی فیلمساز مؤلف سینمای ایران به علت عفونت ریه و مبتلا شدن به ویروس کرونا، ساعتی پیش در بیمارستان امیراعلم تهران جان به جان آفرین سپرد.

مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم سینایی و جامعه‌ی سینمای فرهنگی و مستند ایران تسلیت گفته، برای روح بلند آن سفرکرده غفران واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایند.

**پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی پیامی درگذشت خسرو سینایی، کارگردان و فیلمنامه نویس پیشکسوت را تسلیت گفت.

در پیام سیدزاده آمده است: درگذشت خسرو سینایی، کارگردان محبوب و خوش نام سینمای ایران، جامعه فرهنگی و دوستداران سینما را در غمی سنگین فرو برد. استاد سینایی با کارنامه تاثیرگذار و ماندگارش، جایگاه ویژه‌ای در میان اصحاب فرهنگ و هنر داشت و در زمره سینماگرانی قرار داشت که با ساخت آثار ارزنده در زمینه مستند‌های اجتماعی طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای تن به ابتذال نداد. بی‌شک نام برجسته او هرگز فراموش نخواهد شد و آثارش در گنجینه فرهنگ و هنر کشورمان جاودانه خواهد ماند.

اینجانب فقدان آن استاد گرانقدر را به اصحاب فرهنگ و هنر و خانواده هنرمند ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ رحمت الهی برای آن مرحوم و صبرو شکیبایی برای خانواده محترمش آرزو می‌نمایم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خسرو سینایی سازمان سینمایی پارسی خبر پیام تسلیت درگذشت درگذشت خسرو سینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت

مسعود اسکویی مجری و مفسر قدیمی ورزش رادیو وتلویزیون به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر پزشکان بود که امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد اسکویی که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

ما این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت این پیشکسوت گزارشگری و گویندگی صدا و سیما و رادیو ورزش را تسلیت گفت.

منبع: ایسنا

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت