Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه به جهت خروج استان از وضعیت قرمز و نیز کاستن از تبعات منفی اقتصادی، تعطیلی صنوف گروه های سه و چهار تمدید نشد، گفت: فعالیت مجدد این گروه ها منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است.

محمدمهدی شهریاری عصر امروز شنبه ۱۱مرداد در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطابی تاریخی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است، افزود: بر همه ما واجب است تا با تبعیت از این بینش و باور فاخر نسبت به اجرای برنامه های محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاستن از شیب ابتلا به کرونا بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شناسایی بیماران از طریق افزایش نمونه گیری ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

شهریاری تصریح کرد: برای برقراری تثبیت شرایط کرونایی به همراهی همه آحاد جامعه نیاز داریم. در صورتی که افراد و صنوفی مصوبات ستاد و دستورالعمل ها را با رفتار غیرمسئولانه خود زیر سوال ببرند با آنها برخورد می شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیشترین آمار فوتی های کرونا در استان بالای ۶۰ سال هستند، افزود: طرح پویش محله محور صیانت از سالمندان با مرکزیت پایگاه های سلامت و مشارکت بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه ها اجرا می شود.

شهریاری بر ضرورت اجرای آموزش های مجازی و تقویت میز خدمت الکترونیک جهت کاهش مراجعات مردمی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نمونه گیری کروناویروس آذربایجان غربی دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود