Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد پیشرفت‌های خود را در حوزه‌های مختلف پزشکی و مهندسی در اختیار دانشگاه‌ کشورهای دیگر بگذارد و در چارچوب مقررات داخلی آن‌ها کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی در حاشیه مراسم معارفه معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بخش مهمی از دیپلماسی در دنیا، دیپلماسی فرهنگی است که یک رکن آن دیپلماسی علمی و آموزش علمی در سطح آموزش عالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: انتظار این است که جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای علمی خود را در منطقه و کشورهای اسلامی عرضه کند تا اگر کشورها تمایل داشتند، از تجربیات علمی و آموزشی ایران در حوزه آموزش عالی استفاده کنند.

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کابل و بیروت نمونه موفقی از تعامل دانشگاه‌های ایران و منطقه است، گفت: با همت دکتر طهرانچی و حضور آقای بروجردی به‌عنوان معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، کار توسعه آموزش عالی در کشورهای اسلامی در صورتی‌که مورد درخواست آن‌ها باشد، باید توسعه پیدا کند.

دکتر ولایتی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی و علوم تجربی دارد، تجربیات در اختیار دانشگاه‌های کشورهای دیگر بگذارد.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: دکتر علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها