Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره اظهار کرد: ساعت ١٨:۵۵ روز جاری(شنبه، ۱۱ مرداد) یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای به اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل رسیدند.

وی با بیان این‌که محل حادثه در اتوبان تهران - قزوین، بعد از پمپ بنزین وحدت، نرسیده به دوراهی عوارضی یک و دو اتفاق افتاده بود، ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای این خودروها ٢١ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه بیش‌از ۵٠ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که دو کیلومتر محدوده تصادف است و بیش‌از ۲۰ کیلومتر ترافیک این حادثه ادامه پیدا کرده است.

خالدی گفت: در این حادثه بین ٢٠ تا ٣٠ نفر دچار آسیب شدند که در حال انتقال به بیمارستان هستند و بیمارستان‌های قزوین، به‌خصوص اورژانس در حالت آماده‌باش هستند و متخصصان در بیمارستان‌ها مستقر شده‌اند. سعی ما بر این است که ابتدا مصدومان در محل درمان و پس از پایدارسازی به بیمارستان منتقل شوند.

وی با بیان این‌که اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس در صحنه قرار دارند و با توجه به شرایطی که به شب برخورد کرده‌ایم امکان پرواز بالگردها وجود ندارد، گفت: توصیه ما به مردمی که در مسیر کرج به قزوین هستند، پیش از قزوین توقف کنند و اصراری به رسیدن به این ترافیک نداشته باشند تا نیروها با آرامش بیشتری تردد کنند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم که شهروندان مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

        

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب