Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید فرخ‌نژاد چند سال قبل ابراز امیدواری کرده بود که نسل او بارقه‌های منش نسل کسانی مثل خسرو سینایی را بفهمد و ادامه دهد.

بازیگر فیلم «عروس آتش» حدود سه سال قبل در مراسم جشن تولد 77 سالگی خسر و سینایی گفته بود: درباره نویسندگی، کارگردانی و نوازندگی آقای سینایی بسیار گفته شده، در حالی که ما از این‌ها زیاد داریم، اما به نظرم وجه بارز او انسانیت است و در وهله اول واقعا انسان خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یاداوری کرده بود: من وقتی در سال 68 از آبادان جنگ زده و ویران به تهران آمدم، به واسطه سمیرا سینایی که همکلاسی‌ام بود با آقای سینایی آشنا شدم. بعدها دیدم دست طبیعت و روزگار و تقدیر چیزهایی مثل جوانی را از آدم گرفت ولی چیزهایی را در اختیارت گذاشت و آدم‌هایی را سر راهت قرار داد که جبران همه آن‌هاست. یکی از افتخاراتم آشنایی با آقای سینایی و خانواده او بود چون انسان‌های بزرگی هستند که جای خیلی چیزها را در زندگی برایم پر کردند.

فرخ‌نژاد با اشاره به اینکه «تکنیک را در سینما می‌توان یاد گرفت ولی اینکه با شخصی آشنا شوی که انسانیت به تو یاد دهد خیلی مهم است»‌با شوخی خاطره‌ای را از یک همکاری تعریف کرده بود با این تاکید که انسانیت خسرو سینایی برای او دردسر هم درست کرده بود.

این بازیگر همچنین گفته بود: آقای سینایی باید بداند که برای همه ما بزرگ و عزیز است ، به هرحال نسل تقوایی ها، بیضایی ها،سینایی ها دارند کم کم جایشان را به نسل ما می دهند و ما کمتر آن اصولگرایی در اخلاق و آرمان گرایی را شاهد هستیم، امیدوارم لااقل بارقه های منش ان نسل را ما بتوانیم بفهمیم و ادامه اش بدهیم.

حمید فرخ نژاد که در فیلم "عروس آتش" خسرو سینایی به ایفای نقش پرداخته بود، فیلم بزرگداشت این کارگردان را نیز در جشنواره فیلم فجر ساخته بود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خسرو سینایی فرخ نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!