Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار قزوین با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان گفت: کمیته‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شده تا در ادارات، بانک‌ها و مکان‌های عمومی بر رفتار شهروندان نظارت ‌شود و با افراد خاطی برخورد جدی صورت بگیرد.  تاریخ انتشار: 22:00 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۷۲۱ هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند ابتلاء به کرونا در استان قزوین اظهار داشت: متأسفانه شاهد گسترش بیماری کرونا در سطح استان قزوین هستیم که مهار این روند نیاز به همدلی و همکاری شهروندان استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: تعداد افراد مبتلا به کرونای بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه استان افزایش یافته است که نگران کننده است.

استاندار قزوین گفت: مردم نباید شرایط را عادی تلقی کنند و با عدم حضور در مکان‌های عمومی، عدم برگزاری تجمعات غیر ضرور و رعایت صددرصدی موارد بهداشتی به گذر از این شرایط کمک کنند؛ برای اطلاع رسانی و انتقال آموزش‌های صحیح به شهروندان، قطعا از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده خواهیم کرد. 

جمالی پور با بیان اینکه برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی و ترحیم در سطح استان ممنوع است، خاطرنشان کرد: تجمع در بوستان‌ها نیز باید ممنوع اعلام شود. 

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان عنوان کرد: کمیته‌های نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شده  تا در ادارات، بانک‌ها و مکان‌های عمومی بر رفتار شهروندان نظارت ‌شود و با افراد خاطی برخورد جدی صورت بگیرد. 

بیشتر بخوانید:  استاندار قزوین: روند ابتلا به کرونا در این استان نزولی است

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار قزوین کرونا استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی