Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بیگی‌نژاد، به بخشی از سخنان رهبر انقلاب به مناسب فرا رسیدن عید سعید قربان مبنی بر اینکه «اگر جریان تحریف حقایق ایران شکست بخورد، تحریم نیز قطعا شکست خواهد خورد» اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور القا می‌کنند که ما بدون وابستگی به آمریکا و غرب نمی‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی در ادامه افزود: اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این صحبت‌ها واقعیت نیستند بلکه یک توهم بوده؛ بنابراین باید این ذهنیت که در برخی‌ها نهفته شده پاک شود و متوجه شوند که برجام، اینستکس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هیچ کاری برای ملت ایران نخواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید به ظرفیت‌های داخلی اهمیت خاصی دهیم، تاکید کرد: حضرت آقا برای اینکه توهم وابستگی به بیگانگان در فکر برخی‌ها شکسته شود به صورت مصداقی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را مطرح کردند که توسط متخصصان داخلی ساخته شده و می‌خواست به عده‌ای بفهماند که این پالایشگاه را بدون غربی‌ها ساخته‌ایم.

نماینده ملایر اظهار کرد: برای اینکه اقتصادمان به نفت وابسته نباشد باید دست از خام فروشی برداریم و آن را به شکل محصولات پتروشیمی دربیاوریم تا بتوانیم از این راه وضعیت اقتصادی کشور را بهبود ببخشیم./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس