Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، پس از پایان تعهد ۱۰ ساله فعالیت سند اتوبوس‌ها را به نام شرکت‌های بخش خصوصی انتقال می‌دهد.

او در تشریح علل گلایه برخی از راننده‌ها در چند روز اخیر درباره انتقال پیدا نکردن سند اتوبوس پس از اتمام تعهد ۱۰ ساله رانندگان گفت : سازمان این آمادگی دارد اگر اسناد مالک کامل باشد، پس از طی فرایند قانونی انتقال سند اتوبوس به شرکت‌های خصوصی پس از تعهد ۱۰ ساله آن را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: شرکت‌های خصوصی تحت قرارداد با سازمان حمل ونقل مسافر هستند و ما پس از آن‌که تعهد ۱۰ ساله راننده تکمیل می‌شود اتوبوس را به نام شرکت انتقال می‌دهیم و آن‌ها با قراردادی که بین خود و راننده منعقد کردند انتقال سند را انجام می‌دهد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده اتوبوس شهری اتوبوس مسافربری تعهد ۱۰ ساله سند اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس