Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ علی اکبر طهماسبی، روز شنبه با بیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا فقط تا ۱۵ مردادماه جاری برای برخورداری از این تسهیلات فرصت دارند، افزود: ۴۶۳ نفر از شاغلان بنگاه های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با ثبت نام در سامانه کارا متقاضی دریافت تسهیلات شده اند که اطلاعات این افراد برای ارائه تسهیلات به بانک های عامل استان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تسهیلات اعطایی در قالب این طرح را ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصدی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در سه سقف ۱۶ میلیون تومانی برای کارفرمایان دارای کد کارگاهی، ۸ میلیون تومانی برای کارفرمایان خویش فرما و ۶ میلیون تومانی برای آزادکاران فاقد بیمه پرداخت می شود.

۷۹ رسته از فعالان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا می شوند.

بر اساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شیوع ویروس کرونا، تنها در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، با تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری، بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال زیان به بخش فرهنگ و هنر این استان وارد کرده بود که بدون شک این خسارت تاکنون افزایش یافته است اما اداره یاد شده آنرا به‌روزرسانی نکرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی هنرمندان خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی هنرمندان خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ویروس کرونا تسهیلات بانکی هنرمندان خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس