Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گل‌گهر به دنبال سقوط نکردن بود و در آن سو ماهم برای سهیمه می‌جنگیدیم, برای همین دو تیم دچار استرس بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: ابتدا باید تشکر کنم از مجموعه باشگاه گل‌گهر که شرایط خوبی را در سیرجان در اختیار ما قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تشکر می‌کنم که از من و تیم فولاد تقدیر کردند. جای این رفتار‌ها در فوتبال ایران خالی است. خیلی خوشحالم که گل‌گهر می‌تواند به یک باشگاه بزرگ تبدیل شود.

وی درباره وضعیت تیمش در این بازی گفت: دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند. ما می‌دانستیم که گل‌گهر به دنبال سقوط نکردن است و در آن سو ما هم برای سهمیه می‌جنگیدیم و برای همین دو تیم دچار استرس بودند. بازی وقتی مستقیم می‌شود شرایط برای دو تیم سخت می‌شود و هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند, برنده خواهد شد. بازی پایاپایی بود و ما در ضربات ایستگاهی مقداری کم دقت بودیم و اگر دقت بیشتری داشتیم, می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

سرمربی فولاد اشاره کرد: بچه‌ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند، اما به دلیل بازی‌های معوقه ما مجبوریم سه چهار روز یک بار در شهر‌های مختلف بازی کنیم. این مسئله شرایط را سخت کرده است, آنهم در آخر لیگی که خیلی فرسایشی بود و یک سال و چند ماه به طول انجامید. حالا باید تلاش کنیم تا در این چهار بازی نتیجه خوبی بگیریم. هر اتفاقی که در انتهای لیگ افتاد, بعد از آن برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

نکونام درباره اینکه وضعیت داوری این بازی به چه صورت بود, گفت: داوری در این بازی نکته‌ای نداشت و بازی تحت کنترل داور بود. داوران خیلی قضاوت خوبی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

لیگ برتر فوتبال| جدال شاگرد و استاد برنده نداشت/ فولاد باز هم امتیاز از دست داد

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان فولاد خوزستان بیشتر بخوانید... شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور دیدار با نساجی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شکایت باشگاه فولاد خوزستان از داور دیدار با نساجی واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان فولاد خوزستان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسانه یونانی: حاج‌صفی با آریس به توافق رسید + عکس ۲ احتمال معاوضه‌ای دیگر میان بارسلونا و یوونتوس/ این بار پای راکیتیچ در میان است ۳ ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نساجی اعلام شد ۴ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان ۵ رونالدو: این اینتر بود که به من خیانت کرد/ زمان دیکتاتوری یوونتوس در سری A به پایان رسیده است ۶ اعلام ترکیب نساجی برای تقابل با پرسپولیس ۷ ایموبیله برنده جایزه کفش طلای اروپا شد ۸ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد: تخلف شایان مصلح محرز نشد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم لیگ برتر فوتبال| نوار پیروزی‌های قهرمان را یک استقلالی پاره کرد/ پسرِ پرسپولیس سد راه شاگردان گل‌محمدی فکری: بازیکنانم فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی از گل‌مان دفاع کنند/ بازی روی چمن مصنوعی بیشتر به ضرر ماست تا تیم میهمان مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان فولاد خوزستان تیم فوتبال گل گهر سیرجان فولاد خوزستان فولاد خوزستان دو تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن