Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:49:38 GMT

شاهین بوشهر امیدوار شد/ پیروزی دو گله در برابر پارس جم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۳۱۵

شاهین بوشهر امیدوار شد/ پیروزی دو گله در برابر پارس جم

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور و در دربی حساس استان بوشهر با برتری دو بر صفر شاهین شهرداری در ورزشگاه تختی شهر جم پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:30 امشب و در ورزشگاه تختی شهر جم با نبرد دو تیم هم استانی پارس جنوبی و شاهین شهرداری به قضاوت کوپال ناظمی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاهین که با توجه به موقعیت جدولی نیاز مبرم به برد داشت با برنامه و باهدف بازی را آغاز کرد و به‌خوبی از شکاف خط دفاعی پارس جنوبی استفاده کرد و در نیمه اول با دو گل مرتضی غلامعلی تبار و ابوالفضل رزاق پور پیروز به رختکن رفت.

پارس جنوبی درحالی‌که فریبرز گرامی و علی عبدالله زاده را در این دیدار به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در خط دفاعی متزلزل نشان داد و بارها دروازه این تیم تهدید شد.

در نیمه دوم شاگردان پور موسوی برای جبران گل‌های خورده دست به حمله زدند که هوشیاری خط دفاعی شاهین خصوصاً غلامعلی تبار و رزاق پور اجازه کار را به مهاجمین جمی نداد.

شاهینی‌ها در این نیمه قصد داشتند که در ضد حملات به دروازه پارس جنوبی نزدیک شوند که به‌خوبی این کار را کردند و در چند صحنه در آستانه باز کردن دروازه میزبان بودند که ضربات آن‌ها بابی دقتی محض به هدر رفت.

در روزی که شاهین با برنامه بازی کرد به 3 امتیاز باارزش رسید تا با این برد 21 امتیازی همچنان در رده شانزدهم جدول قرار بگیرند ولی امیدوار به بقا بمانند.

ترکیب پارس جنوبی در بازی امشب:

محسن فروزان، امیرحسین اسماعیل‌زاده (81- امین منوچهری)، نیما انتظاری، متین کریم زاده، میلاد خدایی اصل 55- آدام همتی (88- همایون افتخاری)، محمود شفیعی، ایمان باصفا (55- محمدابراهیمی)، شهرام گودرزی، پوریا آریا کیا، محمد نوری و رضا خالقی فر

سرمربی: سید سیروس پور موسوی

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

ابوالفضل درویشوند، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، حسن نجفی، ابوالفضل  رزاق پور، محمد سلطانی مهر (89- میثم دورقی)، علیرضا ابراهیمی (65- شهاب کرمی)،  میلاد صارمی (74- سلمان بحرانی)،  اسماعیل شریفات، دانیال مؤمنی 

سرمربی: مهدی پاشازاده

انتهای پیام/                                                                        

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر پارس جنوبی جم جام خلیج فارس بوشهر دربی محمدرضا زائری پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

کد خبر 6087359

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد