Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:21:28 GMT

نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۳۵۵

نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی برگزار می شود

نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی روز سه شنبه با محوریت تصمیم گیری درباره لیگ برتر سال 99 برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، دومین نشست هیات رییسه سازمان لیگ کشتی روز سه شنبه 14 مردادماه با حضور رییس، نایب رییس و دبیر فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  علاوه بر رییس و نایب رییس، 4 عضو دیگر هیات رییسه سازمان لیگ کشتی یعنی آقایان پورابراهیمی، زینی وند، کریمی فیروزجایی و اناراکی در این نشست حاضر خواهند بود.    محوریت این نشست تصمیم گیری پیرامون زمان و نحوه برگزاری بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) خواهد بود.    همچنین قرار است در خصوص تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر و نحوه گزینش آن ها هم بحث و بررسی صورت بگیرد. 

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات رییسه سازمان لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد