Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:32:11 GMT

«ایرج رحیمی»چهارمین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۶۵۳

«ایرج رحیمی»چهارمین شهید مدافع سلامت هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج رحیمی پس از آرزو باهو، سعادت سجادیان و لیلا بهمن زاده که در جریان مجاهدت در راه حفظ سلامت جامعه، جان خود را از دست داده بودند، ساعتی قبل آسمانی شد.

وی از کارکنان شاغل در شبکه بهداشت و سلامت شهرستان میناب بوده است که طی یک هفته اخیر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چهارمین شهید سلامت هرمزگان پس از آرزو باهو، سعادت سجادیان و لیلا بهمن زاده که در جریان مجاهدت در راه حفظ سلامت جامعه، جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 4988596

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند ماه محرم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان