Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شایعات انتقال سردار آزمون به ناپولی حقیقت داشت اما در نهایت این تیم تصمیم گرفت ویکتور اوسیمن را جذب کند.
به گزارش آریا، سردار آزمون، آقای گل لیگ روسیه نامش مدت ها پیرامون باشگاه ناپولی مطرح می شد و کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی قصد داشت این مهاجم ایرانی زنیت را به ناپولی بیاورد اما این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا یوویچ، سردار آزمون و ویکتور اوسیمن گزینه های تقویت خط حمله ناپولی بودند که در نهایت این باشگاه با مبلغ 50 میلیون یورو ویکتور اوسیمن 21 ساله را از لیل خریداری کرد.
اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در خصوص گزینه های خط حمله ناپولی و جذب ویکتور اوسیمن گفت: با فالی رمضانی، مدیر برنامه های لوکا یوویچ و سردار آزمون ملاقات کردیم. می توانستیم یوویچ را از رئال مادرید یا سردار آزمون را از زنیت به خدمت بگیریم و آن ها را می خواستیم اما وقتی فرصت جذب ویکتور اوسیمن را پیدا کردیم، برای جذب اوسیمن جدی شدیم و او را به ناپولی آوردیم.
در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل باشگاه ناپولی به خرید سردار آزمون، مهاجم گلزن و ایرانی زنیت منتشر شده بود و حالا به نظر می رسد این اخبار حقیقت داشته است. البته در نهایت این باشگاه ایتالیایی چند روز قبل ویکتور اوسیمن از باشگاه لیل را به عنوان ششمین بازیکن گرانقیمت تاریخ سری آ جذب کرده و پرونده انتقال سردار به این تیم بسته شد.
دی لائورنتیس گفت: "ما به دنبال خرید لوکا یوویچ از رئال مادرید و سردار آزمون از زنیت بودیم، اما وقتی شانس خرید ویکتور اوسیمن فراهم شد دیگر به دنبال این بازیکن رفتیم و در نهایت توانستیم او را جذب کنیم." این در شرایطی است که هنوز شایعاتی در مورد احتمال انتقال سردار آزمون به سری آ و باشگاه میلان وجود دارد و ممکن است ستاره ایرانی زنیت فصل بعد در یکی از معتبرترین لیگ های جهان بازی کند. سردار آزمون در این فصل در لیگ روسیه عملکرد درخشانی داشت و با کسب عنوان آقای گلی از عوامل مهم دو گانه این تیم و قهرمانی در لیگ و جام حذفی روسیه لقب گرفت.
سردار آزمون در سال های اخیر در مقابل تیم های بزرگ در لیگ قهرمانان از جمله بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید موفق به گلزنی شده و هواداران ایرانی امیدوارند این بازیکن با انتقال به لیگی بزرگ تر، فصل بعد شانس درخشش در بازی های مهم را داشته باشد.
با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت های مفصلی انجام داد. جیونتولی در مصاحبه با اسکای ایتالیا درباره تمدید قرارداد دریس مرتنز، احتمال جدایی آرکادیوش میلیک و جذب سردار آزمون به صحبت پرداخت.
دریس مرتنز به ناپولی متعهد است و به زودی خبر تمدید قرارداد او رسما اعلام خواهد شد. او همیشه دلش با ناپولی بوده است. کایخون؟ او هنوز تصمیمی در خصوص آینده اش نگرفته است. ناپولی خانه او است و به زودی تصمیمش را به ما اعلام خواهد کرد. در خصوص آینده آرکادیوش میلیک در حال صحبت با مدیر برنامه های او هستیم. اگر او نخواهد قراردادش را تمدید کند، در لیست فروش قرار خواهد گرفت. به هر حال ناپولی با میلیک یا بدون میلیک به راهش ادامه خواهد داد.   
خبرنگار اسکای، نام ویکتور اوسیمن، لوکا یوویچ و البته سردار آزمون را به عنوان جانشین آرکادیوش میلیک مطرح کرد که جیونتولی در واکنش به علاقه ناپولی به آزمون گفت: آن ها مهاجمان خوبی هستند. اگر میلیک بخواهد برود، ما بازیکنی در سطح او خواهیم خرید و فرقی ندارد که او جوان یا باتجربه باشد. مثل یک شاگرد ممتاز مدرسه، من همیشه سعی می کنم صحبت ها را خوب گوش کنم تا موقع امتحان آماده باشم. این طبیعی است که پیش از شروع نقل و انتقالات، از باشگاه ها در خصوص بازیکنانی که دارند، اطلاعات بخواهم. برای خرید جانشین میلیک، باید ببینیم میل گزینه های ما چیست و چه قدر بودجه در اختیار داریم. فعلا نمی توانم به طور قطعی بگویم که جانشین میلیک کیست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره ایرانی ناپولی سردار آزمون ویکتور اوسیمن سردار آزمون لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شهابی افزود: این بازی‌ها به میزبانی روستا‌های قازلیان، حمامیان و داشبند در پنج گروه برگزار و در نهایت تیم‌های برتر راهی مراحل بعدی شدند.   وی گفت این بازی‌ها در نهایت و با برگزاری ۷۴ بازی به کار خود در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا بوکان به کار خود پایان داد.   گفتنی است فینال این مسابقات با استقبال دوستداران فوتبال در استادیوم پنج‌هزارنفری خاتم‌الانبیا برگزار و در پایان تیم منتخب روستا‌های تیکانتپه و ئنگی‌کند اول شد.    همچنین تیم روستای ملالر دوم شد و تیم‌های حمامیان و کانی‌دریژ مشترکاً موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شدند.

دیگر خبرها

  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون