Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آرسنال با کسب مقام قهرمانی در جام حذفی انگلیس، به یک رکورد فردی بی‌سابقه هم دست پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال آرسنال در بازی فینال شب گذشته (شنبه) جام حذفی انگلیس مقابل چلسی برای میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها با ثبت یک رکورد تاریخی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی آرتتا ضمن کسب اولین مقام قهرمانی‌اش به‌عنوان سرمربی در چند ماهی که از شروع به کار او در کادر فنی آرسنال می‌گذرد، به اولین آرسنالی در طول تاریخ تبدیل شد که هم به‌عنوان کاپیتان و هم به‌عنوان سرمربی فاتح قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان شده است.

هافبک اسپانیایی سابق آرسنال که در ماه دسامبر هدایت این تیم را برعهده گرفت، با کسب این مقام توانست تیمش را به لیگ اروپا هم برساند. آرسنال با هشتم شدن در لیگ برتر از کسب این سهمیه باز مانده بود، اما با قهرمانی در جام حذفی مستقیماً به مرحله گروهی لیگ اروپا می‌رود.

جام حذفی انگلیس| آرسنال با غلبه بر چلسی برای چهاردهمین بار قهرمان شد

 

آرتتا همچنین به اولین سرمربی آرسنال از زمان جورج گراهام در سال 1987 تبدیل شد که در اولین فصل مربیگری‌اش در این تیم موفق به کسب جام می‌شود. گراهام در آن فصل قهرمان جام اتحادیه شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط میکل آرتتا آرسنال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط میکل آرتتا آرسنال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ احتمال معاوضه‌ای دیگر میان بارسلونا و یوونتوس/ این بار پای راکیتیچ در میان است ۲ مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود ۳ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان ۴ فکری: بازیکنانم فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی از گل‌مان دفاع کنند/ بازی روی چمن مصنوعی بیشتر به ضرر ماست تا تیم میهمان ۵ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۶ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۷ لیگ برتر فوتبال| برتری استقلال ۱۰ نفره مقابل سپاهان در بازی ۶ امتیازی/ وقتی چهره‌های جنجالی هفته نقش اول شدند ۸ گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| برتری استقلال ۱۰ نفره مقابل سپاهان در بازی ۶ امتیازی/ وقتی چهره‌های جنجالی هفته نقش اول شدند گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم نامجومطلق: درباره اخراج آرش رضاوند نمی‌خواهم صحبت کنم/ هنوز چیزی تمام نشده و سه بازی حساس باقی مانده است جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال میکل آرتتا آرسنال جام حذفی انگلیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

توپچی‌‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم نهم جدول رده‌بندی، به پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

آرسنال با وجود موجی از حملات پی در پی تا آخرین دقیقه نیمه نخست نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در نهایت خطای پنالتی دروازه‌بان بورنموث روی کای هاورتس این فرصت را در اختیار بوکایو ساکا قرار داد تا در چهل‌و‌پنجمین دقیقه قفل دروازه‌ها را بشکند.

گل دوم توپچی‌ها اما در جریان مسابقه و روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه 70 توسط لئاندرو تروسار رقم خورد تا خیال میکل آرتتا و شاگردانش از بابت کسب پیروزی آسوده‌‌تر شود. در ادامه هر یک از دو تیم گلزنی کردند که VAR آنها را مردود کرد، اما این اتفاق توپچی‌ها را از زدن گل بعدی مأیوس نکرد و آنها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط دکلان رایس تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کردند.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

 

با این نتیجه بیست‌و‌ششمین پیروزی آرسنالی‌ها رقم خورد و آنها با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده دومی، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به چهار امتیاز افزایش دادند. سیتی اما امشب در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ولورهمپتون می‌تواند فاصله را دوباره با یک امتیاز کاهش دهد. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به جز این مسابقه، سه بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - فولام
برنلی - نیوکاسل
شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال 83 امتیازی و منچسترسیتی 79 امتیازی، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم است و استون‌ویلا 67 امتیازی هم در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز