Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اسبق تیم تراکتور گفت: تراکتور به مدیری با توانایی بالا نیاز دارد که بتواند حواشی و مشکلات باشگاه را برطرف کند و اجازه ندهد آسیبی به تیم برسد.

کاظم محمودی، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور مالک زحمتکشی دارد که دو تیم تبریزی را به خوبی ساپورت می‌کند و شخصا به عنوان یک تراکتوری از او ممنونم اما واقعیت این است که هر تیمی برای موفقیت به چند فاکتور نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی مشخص در مدیریت فوتبال اهمیت زیادی دارد و آنچه مهم‌تر است حضور مدیری است که بتواند برنامه‌ها را به درستی اجرا کند. اینکه یک فرد توانمند بالای سر مجموعه باشد و آن را مدیریت کند اهمیت بسیار زیادی دارد. تراکتور هم به مدیری با توانایی بالا نیاز دارد که بتواند حواشی و مشکلات باشگاه را برطرف کند و اجازه ندهد آسیبی به تیم برسد.

او در ادامه با اشاره به اینکه تراکتور ابزار لازم برای قهرمانی را دارد، افزود: تراکتور با داشتن 40 میلیون هوادار، امکانات سخت افزاری مناسب و بازیکنان توانا تمام ابزار لازم برای قهرمانی را دارد. تنها کمبودی که در این تیم پرطرفدار وجود دارد یک مدیریت مناسب و کارآمد است که بتواند مجموعه را به سرانجام برساند. مالک باشگاه تراکتور باید مدیری را برای این تیم انتخاب کند که بتواند با مدیریت مناسب این تیم را هدایت کند چون تراکتور شخصیت قهرمانی دارد و تیم بزرگی است.

سرپرست اسبق تراکتور افزود: البته تراکتور درحال حاضر با مشکلات فنی هم روبه‌رو است اما وضعیت فوتبال ایران به گونه‌ای شده که حتی تیم قهرمان آن هم از نظر فنی کامل نیست و مشکلاتی دارد. بنابراین همین تیم تراکتور هم می‌توانست قهرمان ایران شود اما مشکلات مدیریتی و عدم ثبات در باشگاه باعث شد طلسم قهرمانی این تیم شکسته نشود. اگر باشگاه تراکتور برای سال آینده کادر مدیریتی قوی داشته باشد قهرمانی‌اش در فوتبال ایران محتمل خواهد بود.

محمودی با اشاره به افت فنی تراکتور گفت: تراکتور در بازی‌های اخیر از نظر فنی افت کرد. بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه که تا نیم فصل عملکرد خوبی داشتند بعد از پایان تعطیلات دیر به تیم اضافه شدند و همین موضوع باعث شد نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند. شاید اگر این بازیکنان افت نمی‌کردند تراکتور می‌توانست نتایج بهتری بگیرد. ضمن اینکه این باشگاه بازیکنان خارجی خود را هم به‌دلیل سوءمدیریت و قراردادهای نادرست از دست داد. متاسفانه مدیران تراکتور جواب اعتماد زنوزی را به خوبی ندادند و با قراردادهای غیر حرفه‌ای که با بازیکنان خارجی بستند به تراکتور ضربه زدند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتورسازی اشکان دژاگه کاظم محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ