Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات جزئیات جدیدی درخصوص دستگیری جمشید شارمهد ارائه کرد.

به گزارش شریان نیوز،حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهگ تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام امام زمان تبریک گفت.

 

 

 

وی افزود:‌ این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقع می‌شوند.

علوی اضافه کرد:‌ در بین جریان‌های سلطنت طلب که اغلب آنها با بیانیه و شعارها خودشان را اثبات می‌کنند جریان سلطنت‌طلب جمشید شارمهد تنها جریانی بود که بسیار خشن بوده و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خودش را اثبات کند، کما اینکه در حسینیه سیدالشهدای شیراز  آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شدند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: او به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خودش را اثبات کند و حدوداً 27 اقدام تروریستی جمشید و مجموعه‌اش داشته است که با هوشمندی و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شدند.

علوی گفت:‌ جمشید شارمهد انقدر به پوشش خود در آمریکا مطمئن بود که می گفت جای من در طبقه ششم FBI آمریکاست و هرگز کسی نمی‌تواند به او نزدیک شود، یک گوشه از ارزش دستگیری آن این است که او جایگاه خودش را در طبقه ششم اف‌بی‌آی می‌دانست اما حالا امروز در خود را در چنگال سربازان‌گمنام جمهوری اسلامی ایران می‌بیند.

وی تصریح کرد:  دستگیری سرکرده تندر اولین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات نبوده و نخواهد بود و قبلاً هم از این نوع دستگیری‌ها داشته است که اینجا قابل ذکر و گفتن نیست ولی آنچه مهم است.

وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به جنایت که این آدم در شیراز مرتکب شده بود، از طریق اینترپل شکایت کردیم اما او با اسم واقعی به همه کشورها سفر می‌کرد و جالب است که بدانید مانع سفرش نمی‌شدند و این نشان‌دهنده پوچی شعار مبارزه با تروریست آمریکایی‌ها و همپیمانان اروپایی‌اش است که می‌دانستند او تروریست است اما مطلقا مانع سفرهای او نمی‌شدند.

منبع: شریان

کلیدواژه: وزیر اطلاعات جمشید شارمهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل روز شنبه گفت: این سوداگران آثار باستانی با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون در راستای برقراری امنیت و با حضور گشت پشتیبان سپاه بابل این سوداگران دستگیر شدند.

این مقام مسوول اظهار داشت: چهار متهم بعد از دستگیری و کشف سه دستگاه گنج‌یاب به همراه تجهیزات آن به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شدند.

در ۲ سال اخیر بیش از ۳۰ سوداگران گنج به همراه دستگاه گنج یاب در شهرستان بابل توسط سپاه این شهرستان و گشت رضویون دستگیر شدند.

کد خبر 849182 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران بابل- مازندران

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش