Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت ایران تأمین مواد اولیه خطوط تولیدی را از جمله چالش‌های تولیدکنندگان دانست و گفت: نوسانات نرخ ارز مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

پیمان پورنصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید راهکارهای عملیاتی شدن این شعار در کشور تدوین شود اظهار داشت: اعمال معافیت واحدهای تولیدی جهت پرداخت اقساط تسهیلات یکی از راه‌های تحقق شعار سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت ایران وضع مشوق‌های تولید را یکی از مؤلفه‌های اصلی تحقق شعار سال ذکر کرد و در همین زمینه ابراز داشت: با توجه به تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری امیدواریم دولت و متولیان امر به‌‌ویژه در این مورد خاص تدابیر و راهکارهای لازم را در راستای اجرای منویات ایشان اتخاذ کنند.

پورنصیری بحران شیوع کرونا در کشور و اقداماتی که در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی جهت خروج از چالش‌های ایجاد شده اتخاذ شد را نیز مورد توجه قرار داد و در همین زمینه تصریح کرد: بحران شیوع کرونا که کل کشور را به نوعی درگیر کرد در حقیقت میزان تاب‌آوری و عیار صنعت و زنجیره تولید ملی ما را نشان داد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 99/05/11|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه 11 میلیون و 350 هزار تومان شدرئیس اتحادیه پوشاک: قاچاق پوشاک استوک هیچ ارتباطی به نرخ ارز ندارد، چرا مسئولین برخورد نمی‌کنندگفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟

وی ضمن اشاره به مشکلاتی که در چند ماهه اخیر برای طیف زیادی از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در کشورمان به جهت شیوع کرونا ایجاد شده است خاطرنشان کرد: تغییر و تحولاتی که به ویژه در خط تولید برخی کارخانجات پدید آمد نشان داد برداشتن بسیاری از محدودیت‌های زائد حوزه تولید آن هم در کمترین زمان ممکن شدنی است.

نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت ایران اخذ مجوزات لازم و یا حل سریع موانعی که بر سر راه واحدهای تولیدی قرار دارند را لازم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: رسیدگی به موانع و مشکلاتی که واحدهای تولیدی با آن مواجه هستند بدون شک می‌تواند در رونق بیشتر کسب و کار آنان مؤثر واقع شود.

پورنصیری حرکت در راستای ارتقاء وضعیت تولید و صنعت کشور و رفع موانع چالش‌هایی که در این مسیر ایجاد می‌شوند را به‌عنوان یک اولویت مهم لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: مباحث مربوط به سیستم بانکی یکی از مواردی است که اگر بتوانیم مواقع آن را برطرف کنیم بخش تولید و صنعت کشور از این موضوع بهره‌مند می‌شود.

وی کوتاه شدن فرآیند انجام کارها و بروکراسی‌های اداری را از دیگر اهداف و رویکردهای مورد توجه کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت،‌ معدن و تجارت ایران اعلام کرد و ابراز داشت: تعامل دستگاه‌های اجرایی در قالب یک سامانه مشترک می‌تواند بستر حل سریع‌تر بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را فراهم سازد.

نایب رئیس اول کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت ایران تأمین مواد اولیه خطوط تولیدی را از جمله چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان داخلی دانست و در همین زمینه تصریح کرد:‌ بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان در حال حاضر به علت نوسانات شدید نرخ ارز و مشکلاتی از این دست قادر به تأمین مواد اولیه تولید نیستند.

انتهای پیام/614/ت

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... مذاکرات مجلس با وزرای اقتصادی دولت / کنترل نرخ ارز تا یک ماهه آینده و تزریق آرامش و ثبات به بازار رئیس سازمان صنعت ایلام: کمبود مرغ در استان تأمین شده است/ افزایش قیمت برنج تحت تأثیر نرخ ارز است قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۱۵|رکوردزنی جدید نرخ ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مذاکرات مجلس با وزرای اقتصادی دولت / کنترل نرخ ارز تا یک ماهه آینده و تزریق آرامش و ثبات به بازار رئیس سازمان صنعت ایلام: کمبود مرغ در استان تأمین شده است/ افزایش قیمت برنج تحت تأثیر نرخ ارز است قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۱۵|رکوردزنی جدید نرخ ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ جلالی: یک امتیاز هم ما را در جدول نگه داشت/ به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم ۳ پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می‌زنم/ فقط مرا ترور نکردند! ۴ فکری: بازیکنانم فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی از گل‌مان دفاع کنند/ بازی روی چمن مصنوعی بیشتر به ضرر ماست تا تیم میهمان ۵ نکونام: بعد از ۴ بازی آینده برای فصل بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم/ هم ما استرس داشتیم و هم گل‌گهر ۶ گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم ۷ ۸۰ درصد معتادان متجاهر جمع‌آوری برای چندمین بار دستگیر شدند ۸ نماینده مردم اهر و هریس: تورم و عدم نظارت‌ها بر بازار معیشت مردم را تضعیف می‌کند مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: شرایط خصوصی‌سازی در هفت‌تپه رعایت نشد / ‌پرداخت "معوقات" و نحوه "واگذاری" ‌پیگیری ویژه می‌شود + فیلم کرمان| زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار خسارتی نداشت خبر خوش استاندار گلستان/ آغاز "اکتشاف نفت" در گمیشان همزمان با هفته دولت امسال جلسه ویژه مسئولان خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه فردا برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی صرافی ها نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی